navelstreng tussen de beentjes.

Ben nu bijna 17 weken zwanger en heb vandaag weer een echo gehad was erg benieuwd of ons kleintje een jongen of meisje is.maar ons klein eigenwijsje lag met de navelstreng tussen de beentjes.de verloskundige dacht toch voor 80%dat het een meisje is omdat hij geen balzakje zag hangen/zitten van onderen en aan de zijkant,iets wat je bij jongetjes eigenlijk altijd wel ziet zei hij.hij heeft meerdere keren heel goed gekeken en zit al 36 jaar in het vak dus heel ervaren,toch nog maar wachtem met rose te kopen.
zijn er meerdere mamas die dit hebben meegemaakt?
en wat was dan de conclusie van de verloskundige?en kwam dit vaak uit?nu stel ik me toch min of meer voor op een meisje.heb 21 november de 20 weken echo,dus hoop dan echt goed te kunnen zien.erg spannend allemaal.ook al is beide natuurlijk evenveel welkom
liefs jootje
 
Zelf niet meegemaakt, maar ik zou zelf me nog niet instellen op een meisje, hoelang die meneer ook in het vak zit. Ik zou lekker wachten tot de 20-weken echo, misschien werkt hij/zij dan beter mee en de navelstreng ook ;-)

Liefs
 
Ja hoor hahahah. Ons bengeltje heeft dat tot 2 keer toe met een echo geflikt. 80 % zeker dat het een jongen zou worden. 2 keer..... tot ik bij de gyn een spoedecho had en zij niks tussen de beentjes zag. Dus toch maar roze slingers en muisjes in huis gehaald. Het bleek toch een jongen. Maar wij hadden alles heel neutraal gehouden. Bewust. De week voordat ik beviel was er op de afdeling verloskunde dus wel iemand met een roze kamertje voor een jongen. Mijn buurvrouw had het een paar jaar geleden ook. Prachtig roze kamertje voor haar kindje wat toch een zoontje bleek te zijn. Ik zou alles neutraal houden. Nu ik voor de 2e keer zwanger ben, is het wel makkelijk. Het kamertje , kleertjes en spulletjes kunnen zo weer worden gebruikt en de oudste verhuisd naar een echte jongenskamer.
 
Niet meegemaakt, maar wel is gehoord.
Ken iemand waarvan ze zeiden dat ze in verwachting was van een jongen en uiteindelijk meisje kreeg.

Liefs
 
ik heb hetzelfde meegemaakt. ik wou zo graag weten wat t was en mijn gyn deed de 20 weken echo en de navelstreng zat tussen de beentjes maar volgens haar een meisje. heb een pret echo laten maken en voor 200%. een meisje
 
Terug
Bovenaan