Ben nu bijna 17 weken zwanger en heb vandaag weer een echo gehad was erg benieuwd of ons kleintje een jongen of meisje is.maar ons klein eigenwijsje lag met de navelstreng tussen de beentjes.de verloskundige dacht toch voor 80%dat het een meisje is omdat hij geen balzakje zag hangen/zitten van onderen en aan de zijkant,iets wat je bij jongetjes eigenlijk altijd wel ziet zei hij.hij heeft meerdere keren heel goed gekeken en zit al 36 jaar in het vak dus heel ervaren,toch nog maar wachtem met rose te kopen.
zijn er meerdere mamas die dit hebben meegemaakt?
en wat was dan de conclusie van de verloskundige?en kwam dit vaak uit?nu stel ik me toch min of meer voor op een meisje.heb 21 november de 20 weken echo,dus hoop dan echt goed te kunnen zien.erg spannend allemaal.ook al is beide natuurlijk evenveel welkom
liefs jootje
zijn er meerdere mamas die dit hebben meegemaakt?
en wat was dan de conclusie van de verloskundige?en kwam dit vaak uit?nu stel ik me toch min of meer voor op een meisje.heb 21 november de 20 weken echo,dus hoop dan echt goed te kunnen zien.erg spannend allemaal.ook al is beide natuurlijk evenveel welkom
liefs jootje