Naveltje

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik ben sinds 3 weken bevallen. En op het rompertje van mn kleine komt telkens een soort van gele “pus” bij haar navel.. ( als ik het pus kan noemen). Het stinkt niet (ik had het nog niet echt haar naveltje geroken zonder rompertje) en het naveltje ziet er gewoon normaal uit. Maar is dit normaal en snappen jullie wat ik bedoel, hebben meer mensen dit? En hoe haal ik het uit het rompertje want ik krijg het in de was er ook niet uit, ook met hoge temperatuur niet. </p>

Ja dat is normaal. Het naveltje moet nog sluiten en dat duurt even. Hier geloof ik ruim een maand. Maar als je het niet vertrouwd kun je altijd de huisarts,  verloskundige of cb bellen. 
Ik krijg alle soorten vlekken uit de babykleding eruit met vanish spray. Eerst insprayen en dan in de wasmachine. 

Geen idee voor de navel.
Maar de kleertjes: Koop bij AH wasmiddel poeder voor de witte was, 2 a 3 euro. Zet het een nachtje in een sopje, volgende dag wassen en al je vlekjes verdwijnen! Kleuren vervagen niet ondanks dat het voor de witte was is! 
Alle spuitluier poep verdwijnt als sneeuw voor de zon?

Dat is normaal hoor! Hier heeft het heeeel lang geduurd voor haar naveltje echt dicht was. Ruim 4 maanden. Volgens CB niet erg, ik kon het even aanstippen met alcohol op een wattenstaafje soms.
Voor de vlekken, ga ik ook eens bovenstaande tips proberen!

Terug
Bovenaan