naveltje

wie kan mij helpen gisteren is het navelstompje er af gevallen.
nu is mijn vraag hoe hou ik dat plekje schoon want het is nog wel wat vochtig.
ik heb er een gaasje over heen geplakt dat het wel schoon blijft en maak het ook schoon met wat alcohol is dit goed en na hoeveel dagen is het naveltje droog.

groetjes een bezorgde moeder
 
beetje talkpoeder opdoen dan droog het in.. verders niets aan doen vooral niet aan wrijven ofzo.. mar er kan verders weinig gebeuren hoor.. kan hooguit een beetje gan ontsteken en ook dat kan geen kwaad..

 
Weet nog bij onze baby dat ik me ook erg zorgen maakte. Een paar dagen nadat het stompje eraf was gevallen kwam er wat vocht uit en begon het een beetje te bloeden. Het is bij ons ook gewoon goed gekomen. Ik heb wel overlegd met cons. bureau, en daar zeiden ze dat er niets aan de hand was. Komt vaker voor. Hun advies was: Niet teveel met alcohol in de weer, dat prikt. Wat afgekoeld gekookt water gebruiken en een steriel gaasje om het schoon te houden. Je hoeft er niets op te plakken of zo.
 
Ik geef altijd als advies niet te veel mee doen alleen als er heel veel vocht uitkomt dan met een wattenstaafje en een gaasje eromheen in de alchol drenken en even aanstippen in het midden van het stompje. Je kunt ook eventueel Wecescin een homeopatisch middeltje ervoor gebruiken is een soort talkpoeder met bepaalde stoffen erin.

Groetjes Sannie
 
aj aj aj alcohol doe dat zelf maar eens op een wondje, gewoon met een steriel gaasje en afgekoeld gekookt water deppen en lekker drogen aan de lucht, er verder niets op plakken.
succes
 
Terug
Bovenaan