Naweeën, help!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nog maar pril zwanger van mijn derde kindje maar zie nu al op tegen de naweeën.
Mijn eerste bevalling ging snel in 5 uur en mijn tweede bevalling ging nog rapper, nog geen 2,5 uur. Door deze snelle bevalling, heb ik zo'n last gehad van naweeën, ze zijn minder heftig dan gewone weeën maar zo geniepig. Ik heb zeker wel 3 dagen last gehad van deze naweeën en moest ze weg puffen. De vk adviseerde paracetemol maar dat hielp helaas niet.

Wie o Wie heeft voor mij de goude tip om deze verneinige naweeën te verzachten ??

Groetjes,
L1971

Heb je net een bevalling achter de rug, komen er ook nog eens naweeen.... Lijkt me echt niet prettig dus, want ja, dan doe het niet echt ergens meer voor. Mijn eerste bevalling duurde in totaal 2 uur en drie kwartier en de vk waarschuwde mij ook voor naweeen. Deze zijn gelukkig niet gekomen, wonder boven wonder. Nu zwanger van de tweede, kan de bevalling nóg sneller gaan en ook weer die kans op naweeen. Ik heb helaas geen antwoord op je vraag of een goede tip, had ik die maar, maar ik houd het zeker in de gaten, want wie weet kan ik het ook nog gebruiken. Veel succes en sterkte ermee en wie weet valt het deze keer enorm mee!

Liefs, Mimi

kan je niet wat zwaardere pijnstilling vragen aan je vk?of ga je borstvoeding geven?leg t voor aan je vk.ze is er ook voor je voor na de bevalling.
groetjes kari

Hoi!

Onder de douche  gaan zitten  helpt ook voor gewone weeen dus ook voor naweeen.
Heb er zelf wel profijt van gehad.

Gr. Mamaloe

(aan de klus voor kindje 3)

Terug
Bovenaan