Nawee

Heb net een flinke nawee gehad. Wist niet wat me overkwam. Kon niet meer lopen of zitten van de pijn in mijn onderbuik. Het kwam plotseling opzetten na het voeden. Meteen de VK gebeld, maar die zei meteen dat het wel een nawee zou zijn als ik geen koorts had. Nou ze had gelijk want na een half uur zakt het weg gelukkig. Ik zag mezelf al afgevoerd worden naar het ziekenhuis met een infectie of zo....

Hoelang na de bevalling had je die nawee? Ik kreeg hier na 7 dagen ook nog even last van.
Dit kwam doordat ik toch meer ben gaan bewegen toen ik thuis kwam.
Ik mocht van de kraamverzorgster paracetemol innemen en toen zakte het weer.
Ik schrok ook heel erg en dacht ook aan het ergste maar het kan erbij horen.

De bevalling is nu 9 dagen geleden. Ik ben vandaag inderdaad misschien weer wat overmoedig gaan stofzuigen en de hond uit laten... Zou het daar aan kunnen liggen? Ik voel me verder best goed.

Heb jij ze vaker gehad?

fijn he die naweeen!!!!
Dani is nu 4 dagen en met voeden voel ik af en toe nog zon nawee... net of je elk moment weer moet weg puffen maar net niet sterk zat....

Schijnt erbij te horen en bij tweede kind en meer... alleen maar erger last van zeggen ze!
Sterkte

fijn he die naweeen!!!!
Dani is nu 4 dagen en met voeden voel ik af en toe nog zon nawee... net of je elk moment weer moet weg puffen maar net niet sterk zat....

Schijnt erbij te horen en bij tweede kind en meer... alleen maar erger last van zeggen ze!
Sterkte

Terug
Bovenaan