NCRV BABYBOOM IS OP ZOEK NAAR BABIES TUSSEN 0-1 JAAR!!!!

Wij zijn voor het programma Babyboom op zoek naar een paar leuke, rustige baby's!

Waar gaat het om?
De honderd stellen met een kinderwens die BABYBOOM een jaar lang gaat volgen gaan op 4 februari voor het eerst de studio in. Wij willen de aanstaande ouders ook graag een paar vragen voorleggen over babies, die op dat moment in de studio zijn.

Interesse? mail naar baby@ncrv.nl of bel met 035-6774158 !

Het duurt niet lang, het zal uiteindelijk ergens tussen 12 en 14 uur gebeuren. En in de studio zullen we niet langer dan een uur bezig zijn. De opnames vindne plaats in Hilversum.

Hartelijke groeten,

De Redactie van BABYBOOM
 
Hallo,

Het is een heel leuk idee van jullie, maar wat een domme tijd.
Het is namelijk heel logisch dat de meeste baby's tussen 12.00 en 14.00 slapen.
Lijkt me een beetje lastig om op die tijden weg te gaan.

Suc6 in ieder geval!!!
 
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar wordt er nu gezocht naar mensen met een baby of mensen met een baby-wens, vind het een beetje warrig neergezet.

Ik heb wel een rustige baby, maar idd die slaapt rond die tijd..

iig succes ermee!
 
Hoi Miep 36,

       Was jij daar ook bij?
Met welke kleine boef was jij er?

Ik was er namelijk ook en inderdaad de baby's waren allemaal lekker wakker.

Groetjes
Hetty en Lonneke
 
Hoi Hetty en Miep36.

Ik was ook bij de opnamens. De baby's waren inderdaad erg wakker en het tijdstip was dan ook totaal geen probleem.

Ik was er met Michelle (zij was toen 2,5 maand oud. Inmiddels alweer bij 4 maandjes). De vraag bij Michelle was: is Michelle jonger dan 2 maanden?

Welke vragen hoorden ook alweer bij jullie baby's?

gr. claudia
 
hi,

wij waren met Jochem in het rode rompertje en de vraag was of hij kan kruipen.... en   hij deed het ook echt niet.

t begint nu te komen, draaien, achteruit,   reiken, bibs omhoog, knietje eronder. maar t is nog geen 'renpaard' hoor.

Caroline Tensen is wel leuk in het echt en iets minder lang dan ik dacht.

Miep
 
Hoi hoi

ik kan me jullie inderdaad nog herrineren.
Ik was er met Lonneke en moest met Jente en zijn moeder samen opkomen en dan moest iedereen raden wie baby lonneke was.
Onze meid was toen 3 maanden en nu dus 4,5.
Ze doet het super.

Hebben jullie nog om een dvd van de ruwe opnames gevraagd. Ik wel en ze zouden er op terug komen.
Maar ik heb tot op heden niets van gehoord.
Wel jammer.
Maar ben benieuwd hoe het er uit gaat zien.

Groetjes

Hetty
 
Terug
Bovenaan