nee dat mag niet!

Hoi,

Heb even een vraagje, zijn jullie ook zo vaak aan het verbieden? Ik merk nu wel dat Tess weet wat wel en niet mag, want ze kan echt heel ondeugend kijken als ze weer eens bij de DVDspeler staat om op de knopjes te drukken.

Gister was het zelfs zo erg, ze had zich aand e tafel opgetrokken en daar lag de afstandsbediening, ze is er gek op, dus daar ging dat vingertje. Oma: Nee Tess! Handje weer terug. Handje weer naar voren en oma aan kijken... oma schud hoofd en Tess... die gaat staan brullen!!! Moest erg lachen, zo ging het nog een tijdje door, toen heeft Tess het maar opgegeven en is naar mijn broer gekropen om daar verhaal te halen!

Ach het hoort er allemaal bij, dit was wel grappig, maar soms hoor ik mezelf wel 10 keer nee zeggen en Tess bij de knopjes vandaan halen... verder is ze super lief hoor!

groetjes Nands

herkenbaar!! wij zijn ook sinds vorige week begonnen met : nee! hoe eerder ze het leert hoe makkelijker het is voor haar zelf. Ze mag dus niet aan mijn pc, niet aan de kachel, de tv, de cd's enz enz... wat mag eigenlijk nog wel???? hihihi de afstandsbediening dus, daar kwijlt ze naar hartelust op.

Soms kijkt ze me aan van... wat moet je nou toch?? zie je niet dat ik druk bezig ben??? grappig. Vanmorgen begon ze dus ook te huilen... :-(( niet leuk!

mama van Rêve

Hoi,

Heeeeel herkenbaar. Ook wij zijn veeel aan het verbieden. "Nee Isa, mag niet!". En ohhhh wat weet ze goed wat wel en wat niet mag!! Ze tijgert dan met een rotgang op bijvoorbeeld de telefoonstekker af, kijkt onderweg even achterom zo van "mama ik ga geloof ik iets stouts doen!" en tijgert vervolgens even snel door om er lekker aan te gaan trekken. Ik trek elke keer haar handje weg en zeg erbij "nee Isa, mag niet". Soms luistert ze en soms denk ze idd van  "laat mij nou gewoon even aan dat snoertje zitten!"

Maar ja, dat hoort er nu eenmaal bij en het zal nog wel vaker gebeuren!!

Grtz. Poppetje71

Hoi hoi,

Ook dit heel herkenbaar....
Ze begint nu echt dingen te ontdekken..
Vooral alsze in haar loopstoeltje zit....Nou dan staat niks meer veilig...
Dus zeggen wij ook.....' Senna nee'...Eerste keer kijkt ze me vragend aan...En gaat gewoon weer door......De 2e keer....Wacht ze even af....En de 3e keer dan verhef ik mijn stem een beetje.....En dan gaat ze brullen...Haha dan weet ze gewoon dat ze fout is.....Echt grappig....
Maar inderdaad.....dat zal wel heeeeeel veeeel voorkomen straks haha!

Hier ook tig keer NEE.
Maar ik ga m'n huis er ook niet voor ontruimen. Er zijn gewoon dingen waar hij niet aan mag komen en dat moet hij leren. Er zijn genoeg dingen waar hij wel aan mag komen (zijn speelgoed, de onderzetters, reclamefolders)
Als hij bij Bert z'n gitaar komt en hij wil eraan komen zeg ik nee, dan probeerd hij het gewoon nog een paar keer. Dan schuif ik hem een stukje op naar de reclamefolders en speelt hij daarmee.

Pauline

Thomas kent dat spelletje ook hoor! Ik hou vai mijn MSN naam iedereen in mijn lijst op de hoogte van het wel en wee van Thomas, en daar staat geregeld achter:
Marieke - Thomas luistert ook naar de naam magniet....

HAHHAHAH, Marieke

Vandaag voor het eerst begonnen met nee, dat mag niet en na drie keer dit gezegt te hebben Milan naar een andere plaats verschoven. Maar ja al rollend komt meneer toch weer bij hetgeen wat niet mocht en doet het vrolijk weer. Moest er ook wel een beetje om lachen want ik wist nooit dat de plint van de vloer los zat en hij had dat binnen een mum van tijd door en steeds er maar naar toe rollen....... Ach ja vroeg geleerd oud gedaan was toch dat gezegde ?

Jolanda

JAAAA PFFFF moeilijk!!!

hele dag nee tycho dat mag niet, afblijven, pas op, niet doen, kjk uit je valt, nee daT IS van mamma.... enz enz

maar het blijft een SUPER lekker schatje!!!!

xx wen mv tycho

ps mijn oma van bijna 85 jaar zei hij kan het nog niet allemaal onthouden.... dus blijven roepen dat t niet mag (HAHAHA schattig he kom niet aan haar boefje...)

Terug
Bovenaan