Nee dus weer, op naar ronde 41 en IUI nr 5

Hallo,

Gisteren middag dacht ik het al, het is weer niks.

En gisterenavond wist ik het zeker, ik ga ongesteld worden.
En ja hoor rond 24.00 uur was het zover.

En hoe, ik kan bijna niet lopen van de steken in mijn buik, ik lig hier half dubben achter mijn bureau (zit op het werk)
En ik weet dat dit een hele lange dag gaat worden.

Dus ik ga zo maar weer eens bellen naar het ziekenhuis, IUI nummer 5 staat voor de deur. Misschien is het verstandig om alsvast een dubbele afspraak te maken ivm de waarschijnlijk aankomende IVF.
Ik wilde daar eerst nog helemaal niets van weten maar nu staat het wel heel erg dicht voor de deur heb ik het gevoel, dus kunnen we maar beter realistisch zijn. Ik zie de IUI's niet meer zo zitten moet ik zeggen.
Had er zoveel hoop bij, ik dacht IUI dat is het voor ons. Maar die hoop is nu helemaal weg.
Heb vannacht een heftig potje gehuild totdat ik in slaap viel, waarom moeten wij dit allemaal meemaken. Waarom zijn wij een van de 6 stellen waarbij het niet lukt.
Wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld.

Groetjes.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!        
Had je helaas toch gelijk!! Ik vind het zoooo erg voor je meissie!!!!!
Ik had echt het gevoel dat dit 'm ging worden!
Nog 2 IUI's over dus voordat je in aanmerking komt voor IVF. Hoop blijven houden he want waarom zou het niet lukken in poging 5 of 6 toch?!?!?!
Het blijft een kwestie van kansberekenen.
Verwen jezelf vandaag een beetje met wat lekkers bij de lunch en een leuke dvd vanavond. Laat dat schuren en schilderen maar zitten hoor!

Dikke kus van  mij!  

Ha Cynthia,

Balen, balen en nog eens balen zeg.
Wat een teleurstelling iedere keer he. Je lichaam houdt je op die manier ook aardig in  de ban. Eerst tekenen en dan toch weer ongi.
Ik begrijp dat je er flink de balen van  moet hebben! Goed dat het vrijdag is.  Nog maar 1 dagje te gaan op je werk. Ik zou zeggen ga lekker vroeg naar huis en verwen jezelf goed!
liefs, Gonnie

Heeeey,

Das balen zeg!! Kan me goed voorstellen dat je enorm verdrietig bent, maar wat niet is kan nog komen he?!!!   Ik ben het helemaal met Inge eens. Misschien is het de volgende ronde wel raak. je kopje niet teveel laten hangen he?!!! Pas op anders kom ik bij je en dan geef ik je een enorme kietelbeurt, hahahahaha je bent dus gewaarschuwd!!!!

Doe het lekker rustig aan. lekker met een warme kruik op de bank hangen. Met een beker warme melk met annijs. Ik ben nu alweer aan het duimen voor de volgende ronde voor je!!!!
Hou je taai,

een hele dikke knuffel met zoveel positieve straling dat je haren er van gaan wapperen,

sjan

Hoi Cynthia

wat sh*t zeg!!!! Ik vind het echt heel rot voor jullie en vind het ook zo oneerlijk... Het wordt tijd dat het nu eens gaat lukken. Eén oppepper (hoop ik): mijn collega heeft ook IVF gehad en zij was de eerste keer zwanger van een tweeling en ze zijn beiden supergezond en echte schatjes! Dus, mocht het zover komen.... ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is, maar wilde het toch even laten weten! Sterkte, liefs Cindy

Hoi

wat vind ik dat rot om te lezen dat je toch weer ongi. geworden bent. ik wens je heel veel sterkte toe bij de volgende iui en hoop dat die wel raak is.

groetjes linda

He meissie,

Wat K.T voor je!!!! Ik had toch écht wel gedacht dat het deze keer
flink raak voor jullie zou zijn. Dan komt de klap opeens hard aan hé?

Lieve Cynthia, ooit komt onze droom écht uit maar dan moeten we de hoop NIET opgeven.

Hele dikke geluksknuffel van Indy

Lieve Cynt,

Ik wil hier ook even een berichtje voor jou achterlaten, ik vind het echt zoooo ontzettend sneu voor jou dat het weer niet is gelukt!! Hoop dat je je nu weer wat beter voelt, wat kan je dan teleurgesteld zijn he!! Ook ik denk aan jou, zoals alle andere meiden aan je denken en het dus ook heel rot voor je vinden. Kop op, doe rustig aan dit weekend, probeer je zinnen te verzetten, lees een goed boek of huur een dvdtje, of koop wat leuks voor jezelf. Ik spreek je snel..

Heel veel liefs en veel knuffeldebuffels van mij

Terug
Bovenaan