nee he, toch niet mis.......

A

Anoniem

Guest
Hai lieve meiden,

Ik ben bijna 7 weken zwanger. Vanochtend ontdekte ik bruin bloed in m'n onderbroek.
Ik schrok me rot.
Ik moest toevallig bij m'n huisarts zijn vandaag en hij heeft daar onderzoekje gedaan.
Maar hij kon er ook niks van zeggen. Het is oud bloed en ik heb licht menstruatiekrampen, niet hevig ofzo.
Ik ben zo bang dat het mis zal gaan. We hebben er 2 jaar over gedaan om zwanger te worden.
Het kan of een innestelingsbloeding zijn of het wordt een miskraam. Het is gewoon afwachten. Heb net een huibui gehad, kon even niet stoppen met huilen.
Hebben er meer meiden dit gehad en dat het toch positief heeft uitgepakt?
Liefs van Marieke

Hoi Marieke,

Kan me voorstellen dat je hiervan schrikt. Ik ben nu zelf inmiddels bijna 36 weken zwanger. Ik heb in de 8e week ook licht bruin bloed verlies gehad. Ik schrok ook uiteraard. Maar bij mij is het innestelingsbloeding geweest, en mijn zwangerschap verloopt voorspoedig.
Ik zal voor je duimen dat het bij jou ook een innestelingsbloeding is. Probeer toch ondanks de onzekerheid positief te blijven.

Ik denk aan je!
Groetjes van Elly.

Hallo,

Mijn schoonzus heeft er ook lang over gedaan om zwanger te worden. Zij kreeg op een gegeven moment ook flinke bloedingen. Ze kon niet gelijk terecht voor een echo en ging er in die tussentijd helemaal vanuit dat het een miskraam was. Ze was toen ongeveer 9 weken. Na de echo bleek er helemaal niks aan de hand. Ze heeft inmiddels een kerngezonde dochter van drie jaar oud. Dit kan in jouw geval toch anders zijn, maar het hoeft nog niks te betekenen. Helaas zit er maar 1 ding op en dat is afwachten. Ik wil je veel sterkte wensen. Laat nog even wat van je weten als er meer duidelijkheid is.

Heel veel groeten
Nova

Hoi

Ik weet hoe het is om in onzekerheid te zitten na bloedverlies. Bij mijn beide zwangerschappen heb ik er last van gehad en in beide gevallen heb ik rond de 8 weken een echo gehad om te kijken of alles nog goed zat. Gelukkig bleek het in beide gevallen te gaan om een innestelings bloeding, maar ik ben me een partij zenuwachtig geweest! Bel als je het niet meer vertrouwd de vk, zij kan je doorverwijzen voor een echo(of zzij moeten er 1 hebben)

Weet wel dat bruin bloed oud bloed is en zolang het niet helder rood is en je hele erge krampen hebt het in de meeste gevallen goed is. Met zekerheid kan ik dat natuurlijk niet zeggen maar bij mij is dat zo geweest.

Ik wens je veel sterkte en maak je (hoe moeilijk ook) niet teveel zorgen te maken.

Groetjes Odette (23+1)

quote: Marieke28 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-12-2005 16:33:51'));

Hai lieve meiden,

Ik ben bijna 7 weken zwanger. Vanochtend ontdekte ik bruin bloed in m'n onderbroek.
Ik schrok me rot.
Ik moest toevallig bij m'n huisarts zijn vandaag en hij heeft daar onderzoekje gedaan.
Maar hij kon er ook niks van zeggen. Het is oud bloed en ik heb licht menstruatiekrampen, niet hevig ofzo.
Ik ben zo bang dat het mis zal gaan. We hebben er 2 jaar over gedaan om zwanger te worden.
Het kan of een innestelingsbloeding zijn of het wordt een miskraam. Het is gewoon afwachten. Heb net een huibui gehad, kon even niet stoppen met huilen.
Hebben er meer meiden dit gehad en dat het toch positief heeft uitgepakt?
Liefs van Marieke

Hoi Marieke,

Ik heb met 7 weken helderrood bloed verloren. En ik ben nu bijna 17 weken zwanger! In onze familie hebben meerdere nichten bloed verloren en allemaal een prachtig kind op de wereld gezet.

Ik snap dat je bang bent, dat was ik ook. Maar het hoeft dus niet altijd fout te zijn. En laat je emoties maar gaan hoor. Het is tenslotte niet niks als je er twee jaar over gedaan hebt en je bent dan bang dat het fout gaat.

Sterkte, maar het is vast allemaal goed.

Kus Syl

Hoi Marieke,

Kan me voorstellen dat je schrok, ik heb zelf met 20 weken een klein bloedinkje gehad toen ik naar de wc ging. schrok me ook naar. Dit was helder rood bloed, het kwam door een gesprongen adertje, dit kan gebeuren tijdens het naar de wc gaan en na het vrijen.

Wel ff de verloskundige gebeld, zij stelde me gerust dat het een adertje was.

Dus maak je niet al te veel zorgen, en als je het niet vertrouwd gewoon nog es de dokter of verloskundige bellen!

Groetjes mij

Hallo marieke28,

heb dit ook gehad. De eerste keer in januari, ik was 6 weken zwanger van ons 3e kindje, helaas verloor ik toen 2 dagen later helder   bloed en liep dit niet goed af. Nu ben ik weer zwanger en verloor met 6 weken bruin bloed. Moest ook afwachten, maar dit keer alles goed, was een innesteling. Ben nu 20 weken zwanger van de 3e.

Probeer positief te blijven. Het hoeft echt niets te betekenen. Ik wens je veel sterkte in deze onzekere dagen, maar ik duim voor je dat ook bij jou alles goed gaat.

Kop op meid,

groetjes aardappeltje1979

Terug
Bovenaan