Nee he toch niet....!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ben ik weer. Heb me gister even laten horen.
Even in het kort ben bijna 3 weken overtijd, de vorige keren werd ik netjes op tijd ongi.
Nu dus niet maar ben inmiddels 3 testen verder en allemaal negatief
Had de huisarts voor het weekend gebeld die adviseerde me. As woensdag (morgen dus) nogmaals een test te doen er kan te weinig van dat hormoon in mijn urine hebben gezeten.

En wat denk je ga ik naar toilet (net) en ja hoor shit shit shit.
T is wel oud bloed maar ja het kan door gaan zetten!!
Ik natuurlijk als een gek de assistent bellen om te vragen of het nog wel zin heeft een test te doen. (zijn nogal prijzig)
Toch maar doen zei ze om in ieder geval uit te sluiten dat ik toch niet zwanger ben.(of misschien wel zei ze)

Dus zit nu toch erg te duimen mijn hoop is wel wat afgenomen. Na die bijna 3 weken overtijd krijg je toch erg veel hoop je bent tenslotte al zo een eind op weg!!!!
Nou ja ik hoop maar dat het bij dat beetje blijft en morgen toch een gat in de lucht kan springen!!

Ik hou jullie op de hoogte groetjes en succes allemaal!!!

Moppie

Hoi moppie,

Wat vervelend zeg je was inderdaad al zo ´n eind op weg.
We weet wel een beetje hoe je je voelt, Ik was 5 dagen overtijd en had ook een negatieve test. Op de 5e dag verloor ik en beetje oud bloed net als jij en heb ook gelijk de ha gebeld. De ass. zei tegen me het zelfde en ook dat ik af moest wachten. S ´middags is het door gebroken en ben nu super ongesteld. Ik hoop voor je dat het bij deze bloeding blijft en dat er een gezond kindje in je buik groeit.
Suc6 ik duim voor je

Natasjha

Ha Moppie,

Succes hoor, ik duim nog even voor je door.
Zou natuurlijkgeweldig zijn als het raak mocht zijn.
Laat je snel wat weten?
Groetjes J

Terug
Bovenaan