Nee He!

Hallo allemaal het is weer zo ver mijn NOD is morgen 28 juni, nou had ik gisteren een feestje en dacht ik dat het begon (ik bedoel de ongo) dus ik balen maar ja tampon erin en feesten maar, dus aardig wat alcohol gedronken, bleek dat de tampon vrijwel schoon was en sindsdien (nog) geen verschijnselen, ik balen dat ik dus toch alcohol gedronken heb. Morgen spannend, voel me nu al schuldig als het nu toch eens waar mag zijn, zou het heel erg zijn, heb de laatste maanden amper gedronken maar gisteren avond toch wel een glas of 6!!!! je weet hoe je je voelt als je denkt dat je ONGO ben geworden terwijl we dat niet willen...
afwachten maar, waarschijnlijk weet ik morgen meer!!!
 
hoi jeanne,
mocht je zwanger zijn,dan kan het volgens mij geen kwaad hoor! er zijn zat vrouwen die nog alles gegeten en gedronken en gedaan hebben,terwijl ze niet eens wisten dat ze zwanger waren en daar later achter kwamen en toch een goede zwangerschap hebben en een gezond kind ter wereld brachten.
maak je niet teveel zorgen,vellen zijn zwanger geworden met een glaasje op!
gr. en succes
petra
 
Als je zo pril zwanger bent deelt het kleintje nog niet je bloedbaan en geeft de alcohol dus niet. Geen zorgen dus, en lekker genieten als je zwanger blijkt te zijn.
 
Jeanne,

Niet te druk maken over de borrel zolang je het nog niet zeker weet. Mijn nod is op dezelfde dag als die van jou...ik ben het al wel geworden, maar ben net gestopt met de pi.....volgende keer beter. Jij heel veel succes!
Gr. Biate
 
Jeanne,

Ik ben nu 2 dagen overtijd en ik heb sinds de eisprong best wat wijntjes achterover geslagen (niet overdreven veel, maar toch). Ik maak me er niet zo druk over want zoals Anoniem ook al zei: er is nog geen bloedcontact tussen moeder en kind en kan er dus geen alcohol bij het kind komen. Ik zou nu wel stoppen met alle dingen die mogelijk slecht zouden kunnen zijn, want wie weet zijn we zwanger ....???? Succes met afwachten.

Groetjes,
Jacqueline
 
Net gelezen in "Ouders van Nu" (laatste uitgave) dat je pas als je 2 weken overtijd bent, voedingsstoffen uitwisselt met je kind. Vanaf dat moment kan het dus kwaad. Maar dan nog is het "erop of eronder" stond er: Het gaat of gewoon goed of je vruchtje overleeft het niet, en dan word je wat later 'ongesteld' denk je.
 
Terug
Bovenaan