nee he?!?!?!?!?!?!?!

A

Anoniem

Guest
hallo lieve meiden,dank jullie wel voor jullie steun en lieve woorden.
Ik heb zojuist getest en hij was negatief.Dat valt wel even vies tegen moet ik jullie zeggen.
Nou weet ik wel dat ik veel te vroeg getest heb hoor,maar waarom was die van zaterdag wel positief?
De enige verklaring die ik heb is dat ik misschien toch weer een vroege miskraam kan verwachten.Die heb ik in maart ook gehad.
Ik weet wel dat het dan beter is om niet voor je NOD te testen ,maar dan weet ik in ieder geval wat ik kan verwachten.
Maar ik heb de moed nog niet verloren hoor.Ik heb steeds het gevoel gehad dat het raak zou zijn dus ik zal gewoon nog even moeten afwachten.
En zolang ik nog niks roods bespeur blijft er hoop toch?
En komt die ongi wel dan  gaan we op naar ronde 7.

Ik houd jullie op de hoogte van alles en nogmaals allemaal heel erg bedankt.
Jullie zijn echt heel lief !

kus cindy

Tjee Cindy, dat is even balen zeg!!!! Maar het kan inderdaad nog.... we worden toch gewoon helemaal knettergek van al dat wachten he!! Succes

liefs Hallow

he bah jammer

Laat de moed niet in de schoenen schieten
want idd je bent nog niet ongi

groetjes natasja

dank jullie wel voor de lieve en ondersteunende reacties,Hallow en Natasja!

Dat doet een vrouwmens zeer goed!

Hoe is het nou met jouw,Natas?Je bent nu een week over tijd toch?En vrijdag ga je naar je huisarts?Jemig hoe doe je dat?Ik word nu al knettergek.Echt petje af hoor!

Ga je niet nog een testje proberen?Je bent toch nog nooit zo lang over tijd geweest?Misschien komt nu het HCG wat langzamer op gang dan toen van je zoontje en is hij alsnog deze week dik positief.
Precies wat je zelf zei ,geen ongi is nog steeds een goed teken.
En dat februariforum heb je alvast geregeld dus misschien zit het er toch nog in voor ons beiden?

Mijn test van vanmorgen lag nog in het raam en nu hij opgedroogd is vertoont ie weer wel een heel licht streepje.Hoe bedoel je gejojo met mijn gevoelens?Ik doe ook even geen testen meer,daar word ik ook niet vrolijk van.Ik wacht nu braaf mijn NOD af en dan misschien wel.Maar de pest is dat ik er zoveel heb liggen.Ik heb iedere maand wel wat laten komen bij zwangerschapstest.nu/babybrabbel en dat kost al hartsikke veel aan verzendkosten.Dus ik dacht ik neem meteen een voorraadje en dan kan ik een tijd vooruit.Scheelt toch weer?Die dingen kosten ons al zat.

Hee sterkte en houd ons op de hoogte ,doe ik ook

doeidoei

Hoihoi

Jeetje wat zenuwslopend zeg
Ik zit steeds te twijfelen want ik wil wel een test halen
maar idd het houd me tegen omdat het zo duur is

Als ie weer negative is is het weer 10 euro
maar ja ik probeer het nog ff vol te houden
misschien dat ik donderdag wel een test doe
want doen hoef ik vrijdag niet naar de ha

groetjes Natasja

Ik duim nog steeds voor je
anders doe je hem over 3 dagen
hoe verscheurend het ook is dat wachten

Heey Natas!

Goed plan ,ik probeer het uit te houden tot donderdag en jij ook.En misschien hebben we elkaar dan wel wat heel leuks te vertellen.

Ik heb mijn NOD aangepast omdat mijn eisprong later was.En vanaf daar ben ik 2 weken verder gaan tellen.Daarom kwam ik op aanstaande vrijdag.
Misschien is dat bij jou ook wel?Als je je ei net als ik laat hebt ,heb je ook kans dat je je menstruatie  later krijgt .

Maar ja een week is wel heftig lang eigenlijk.

Onzekerheid ten top he?Ben jij ook niet blij dat je al een kindje hebt?Dat leid tenminste nog een beetje af.En wij weten ook allebei dat we zwanger kunnen  worden.
Ik ging zelfs twijfelen aan mezelf nu het wat langer duurt.Ik ben al 34 dus dan is het moeilijker.Ik ben te zwaar en dan gaat het ook moeilijker schijnt.Maar ja dat was ik bij de anderen ook al.Maar stom he dat ik me dat dan ook weer af vragen?

Nu las ik op internet ergens over een vrouw die ook ging twijfelen en dat aan een digitale huisarts vroeg.En die zei dat als je al kinderen samen hebt gekregen.Er geen reden tot twijfel is dat je weer zwanger gaat worden.Dat heeft me best opgepept eigenlijk.Maar dat ik zoiets al op zoek ,zegt ook wel wat over die onzekerheid.
Ik hoop zo dat we goed nieuws hebben eind van de week. En anders hoor je wel weer wat mijn nieuwe NOD is.Pfffffffff ik moet er niet aan denken hoor.Ik was stiekum al een beetje blij zaterdag.wachten maar weer

doeidoei

Hoi cindy,

ik heb een vraagje nav je berichtje. Je hebt het over een vroege miskraam waarbij de test wel positief was voor de nod, maar daarna niet meer. Hoe zit dit precies? Ik heb vorige maand echt heel erge zwangerschapsverschijnselen gehad ( nadat ik 1 mensturatie na een miskraam heb afgewacht) normaal is mijn cyclus altijd 28/29 dagen. Vorige maand bleven de testen negatief ( na mijn nod) maar ik voelde me echt zwanger en mijn cyclus was ineens 37 dagen. Daarna zijn de verschijnselen weer verdwenen. Ik heb het geluk gehad 2 keer in 1 keer zwanger te zijn en heb buiten mijn zwangerschap om nooit die verschijnselen gehad. Kan het zijn dat ik ook een vroege miskraam heb gehad en hoe merk je dat dan??

groeten bianca

p.s ik hoop voor jou en natasja dat jullie allebij snel positief zullen testen   en natuurlijk ook voor alle andere meiden

Hoi,

Jeetje zeg, een lichaam is maar een raar iets.
Ik hoop voor je dat het alsnog zo mag zijn.
Ik zal in ieder geval voor je blijven duimen.

Liefs Cindy

Terug
Bovenaan