nee he...

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen!

Vandaag stond ik in het pashokje en voelde opeens dat mijn onderbroek nat was en ik kijk en ja hoor iets bruinig (sorry voor de ranzigheid hihi) nee he.. dacht ik meteen zou het? a.s dinsdag is mijn nod. denk dat ik ongi word maar hoop het niet!
Na het passen liep ik naar de kassa en wat zie ik: een zwangere meid (ongeveer mijn leeftijd) tis niet eerlijk!
Afwachten nog maar..

Dit wou ik even kwijt!
Groetjes ssuss

Hee meid!
Hoop t ook niet voor je en zal duimen!En als je dan zo'n bolle buike meteen tegen t lijf loopt...beetje pijnlijk.Maar ga gewoon voor t beste en we lezen t wel!
(ben pas nieuw hier, weet wel wat jullie met nod bedoelen, maar waar staat afkorting voor??)
Fijn weekend verder!
x Suus

Heey meis!

Wie weet.. Ik heb afgelopen do mijn NOD gehad.. en ook ik had
ineens dinsdag het zelfde.. :S Duurde maar 2 dgn.. maar ben
nog nie ongie... maar do getest wel nega.. maar durf nu  nie te testen!
Ik hoop het voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D
Zal je altijd zien he zwangere vrouwen voor je in de rij :S Ik ga voor
je duimen!!!!   Succes!
Liefs!!!

hallo dames,
bedankt voor jullie reactie's!..
net was het bruinige weer wit geworden met slijm erbij (vaag). tja ik wacht nog even af..

IIk als ik jou was zo ik gewoon over een paar dagen weer testen als je nog niet ong bent geworden! Hoop het voor je! Laat het me even weten en ik hou jullie op de hoogte of ik het wel of niet ben geworden..

Suus de nod is de datum wanneer je weer ong. moet worden! wanneer is die van jou?

Groetjes ssuss

Heej!
Nou, afwachten dus!!
Mijn nod is 14 aug, maar zijn pas vorige week gestopt, of ja niet meer begonnen na stopweek. Wat een heerlijk gevoel trouwens!!Las dat ze 'aanraden' om eerst een gewone menstruatie af te wachten ivm het schatten van begin zwangerschap?of?
Succes!
ps zie even mijn 'nieuwe forum onderwerp' van vandaag!
x Suus (Zuus)

Goh, ik had precies hetzelfde!(ongeveer) had gister mn eisprong en paar dagen ervoor zo'n raar gevoel in mn buik en dat is vandaag weg. Was echt beetje pijnlijk en was eerst linksonder en gister rechtsonder. Ik had t nog nooit gevoeld, maar is ook ronde 1!Hebben goed ons best gedaan en nu dus afwachten.....phoe!
Wanneer kun je testen?rond de dag dat je eig. ongi wordt toch?!
x zuus en jullie ook veel succes

Goh, ik had precies hetzelfde!(ongeveer) had gister mn eisprong en paar dagen ervoor zo'n raar gevoel in mn buik en dat is vandaag weg. Was echt beetje pijnlijk en was eerst linksonder en gister rechtsonder. Ik had t nog nooit gevoeld, maar is ook ronde 1!Hebben goed ons best gedaan en nu dus afwachten.....phoe!
Wanneer kun je testen?rond de dag dat je eig. ongi wordt toch?!
x zuus en jullie ook veel succes

Hee!
WHATT???hoe kom jij daarbij>??ikben zelf ook terug gaan lezen, maar kan t er niet uit opmaken!!haha
is niet zo nee, integen deel, had wel wel wat vaker gewild, maar ja ik denk dat t een beetje een verplicht nummertje werd, en toen, ja hoe zal ik t zeggen, mn vriend wilde wel, maar HIJ wilde niet.................pfffff, (wat ik hier niet allemaal met jullie deel)mn vriend dacht ook dat mn vruchtbare dagen voorbij waren??Ik zeg hoe kom je daar nu bij. Maar hoe doen jullie dat; zeggen jullie; van ma tot do zijn mn vruchtbare dagen of hoe weten de mannen dat, en hoe lang "moet" je eigenlijk doorklussen als je di posi ovu test had??
Ik wordt er een beetje onzeker van en wil ook niet dat t zo'n verplichting wordt en t moet leuk blijven.
xx zuus

Terug
Bovenaan