nee he??

Hoi Allemaal.

Een paar dagen terug schreef ik dat ik zwanger ben. Maar nu verlies ik al vanaf vrijda bloed. Het begon vrijdag met wat roze afscheiding en later werd dat wat roder. Nou, ik schrok me compleet kapot. Nu is het al vanaf vrijdagavond wat bruinig. En ik heb soms last van krampjes.
Man, ik ben zo bang dat ik het wéér verlies. We gaan er al en beetje van uit dat het weer mis is. Maar ik voel me nog wel zwanger. Je kan zo onzeker worden, vooral omdat dit kindje zo òngeloofelijk gewenst en gewild is.
Ik hoop dat het gauw overgaat. Zijn er meiden die mij wat op kunnen beuren......??

Heel veel liefs, Nelle.
 
Hoi meid, het blijft rot maar je bent er in elk geval vroeg bij met je gevoel.Ik verloor in drie maanden helemaal geen bloed en de miskraam kwam niet spontaan.Dan pas houdt je lichaam je echt voor de gek. Hopelijk is het bij jouw vals alarm.

Groetjes Amy
 
hoi Nelle,
Heb je je vroedvrouw of gynacoloog al gebeld?Die kan hoop ik heel wat onzekerheden bij je weghalen.Je hoort wel vaker dat vrouwen wat bloedverliezen bij een zwangerschap, dus het hoeft geen alarm te zijn.
Het kan ook een infectie ofzo zijn hoor dat heeft en collega van mij ook.Maar bel gerust je vroedvrouw of gynacoloog op!Ik zou zeggen,doe rustig aan en hopelijk is er niks aan de hand!!veel liefs mirelle
 
Lieve Nelle,

Nee, ik kan je geen opbeurend verhaal vertellen. Ik wil alleen even zeggen dat ik met je meeleef en dat ik me voor kan stellen dat de spanning ondraaglijk is.
Ik hoop voor je dat het loos alarm is, en dat de kleine uk veilig bij je blijft zitten.
Heel veel sterkte

Liefs, Jaine
 
Hoi Nelle,

Het komt ontzettend vaak voor dat je bloed verliest tijdens de eerste weken van de zwangerschap. Ik heb het zelf ook. Ik ben nog maar 5 weken zwanger. Ik heb het een week gehad het is nu sinds gisteren over. Het maakt je ontzettend bang, ik heb in april ook een miskraam gehad, dus dan weet je ook te veel he? Maar ik denk niet dat je je ongerust hoeft te maken hoor. Zolang je niet heel veel bloed met stukjes en hevige buikkrampen hebt. Ze zeiden tegen mij dat het een innestelingsbloeding kan zijn. Het kan ook zijn, dat je lichaam na 4 weken toch soort ongesteld wordt, omdat het nog niet gewend is aan de veranderingen van binnen. Nou ik hoop van harte dat het bij jou ook zo is.

Wordt je ook een juni-moeder??? Ik ben 25 juni uitgerekend. Ik hoop dat het juni-forum snel komt. Spreken we elkaar daar!!

Liefs Cath

 
Hoi Nelle,

Ik heb precies hetzelfde als jij! Ik heb inmiddels een vaginale echo ondergaan (niet vervelend) en daarop zagen we dat het hartje klopte en het er allemaal goed uitziet, ik moet 5 november weer voor een echo om te kijken hoe het dan is. Ik heb 1 keer behoorlijk wat roodbloed verloren en toen gevolgd door dagelijks oudbloedverlies. Ik ben wel wat opgeluchter nu ik het hartje heb gezien, maar de spanning blijft bij mij ook, ik heb namelijk nog steeds bloedverlies (wel allemaal oud).
Toch helpt zo'n echo, vraag er om bij je huisarts. Ik dacht zelf dat het niet goed zat met mij en dat het vruchtje dood was, maar de echo wees uit dat ik het gelukkig mis had. Ik hoop van harte dat het goed gaat met jou!! Veel sterkte en succes!!! Mocht ik meer weten, zal ik je het laten weten.
Groetjes Loes
 
Terug
Bovenaan