nee hoor niet zwanger!

A

Anoniem

Guest
zaterdag had ik op mn NOD getest en toen verscheen er een licht streepje(romed midstreamtest)
maandag nog eens met een cb en negatief
gister met romed en wederom een licht streepje
daarna nog een keer met cb digitaal en die gaf duidleijk aan: niet zwanger.

dus t is gewoon niet zo! als ik volg week nog niet ongi ben test ik nog wel een keer, maar dan wel met cb!

liefs woontje mama van 1 en klussende voor nr 2

beste woontje

dat je nu steeds negatief test wil nog niet zeggen dat je echt niet zwanger bent hoor, er word op dit forum door veel mensen   zelfs nog negatief getest na een week overtijd zijn, en dan testen ze een aantal dagen later weer en dan is het wel positief, het kan ook gewoon zo zijn dat je nog niet genoeg hcg in je lijf hebt, ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven (echt niet) maar ik zit eigenlijk net als jij in hetzelfde schuitje alleen ben ik zelf ook al anderhalve week overtijd en bij mij geeft hij ook steeds een licht streepje, dus ik zou zeggen geef de moed echt niet op, want het kan nog steeds hoor!!!!!!

gewoon nog even een paar daagjes wachten(hoe moeilijk dat ook is) en dan nog eens testen!!!!

liefs venessa

dank je wel meis!
maar ik ga er nu wel vanuit dat er nix is!

tis voor jou ook niet prettig om zolan govertijd en dan nog steeds lichte streep! welke test heb je gebruikt?

liefs woontje

Terug
Bovenaan