Nee hoor weer niet!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Zoals ik vermoeden ben ik vandaag ongi geworden (geloof ik) Normaal gesproken heb ik meteen helder bloed en moet ik me ook vrij regelmatig verschonen. Het gekke is dat ik vandaag alleen een bruinig bloed heb en maar heel erg weinig. Normaal gesproken heb je dit pas aan het eind van je ongesteldheid. Dit heb ik nog nooit gehad!! Ik ga er dus maar vanuit dat ik ongi ben geworden en dat het wel zal doorbreken.

Groetjes Monique

jammer he maar veel geluk de volgende keer
groetjes natasha

Hoi Hoi,

Wil je geen valse hoop geven hoor, maar kan dit geen innestelingsbloed zijn?????
Ik hoop het voor je
Ik voor je

Yara

Hoi meis, wat kan je lichaam je toch in de steek laten he! Ik had het ook de vorige keer, eerst een klein beetje, eigenlijk een gehele dag beetje bruinig en daarna barstte de hel los!!!echt heel erg. Je hoopt eigenlijk de eerste dag, zal het dan toch misschien....maar nee hoor.

geef niet op hoor, en veel sterkte, veel liefs natascha

Niekie meid we zitten in hetzelfde schuitje...

Zeg jij net tegen mij dat ik nog moet afwachten daar het nog niet echt is doorgezet....
Meid ik zeg hetzelfde tegen jou...

Laten we hopen dat alles toch nog goed komt..... morgen weer een dag verder met nieuwe kansen..

Ik duim voor je...
Ps hoe is jou temperatuur dan nu...??? of heb je dit niet bijgehouden...

Ik duim ook voor jou...

Liefs
Jeannette

AU AU AU AU  Ja hoor het is nu echt gaan doorzetten. Sinds ik gestopt ben met mn pil is de eerste dag zeer vervelend. Pijn in mn buik en mn rug en mn stuitje. Bha, ik had het zo gehoopt deze maand. Volgend weekend gaan we met de hele familie een weekendje weg en we hadden zo gehoopt dat we ze konden verassen. Maar mn off day heb ik maandag al gehad. Toen merkte ik al dat ik ongi zou gaan worden dus eigenlijk ben ik wel "blij" dat het nu heeft doorgezet. Het lijkt me namelijk erg frustrerend als je menstruatie bijvoorbeeld ruim een week weg blijft en je het dan pas word. Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik heb besloten nog maar geen afspraak te maken met de huisarts omdat ik er gewoon van overtuigd blijf dat het op de "normale manier" wel gaat lukken. Voor al die meiden die deze week hun NOD hebben, ik hoop dat jullie een positieve test krijgen en voor al die meiden die  ongi zijn geworden, we kletsen deze maand gewoon weer lekker verder!!

Ik heb voor mezelf maar even een lekker   ingeschonken, ik vind dat ik dat wel verdient heb haha.   Groetjes Monique

Hoi Niekie,

Wat jammer zeg................. je hoopt er toch iedere maand op........... en het blijft iedere keer toch een teleurstelling.
Nou dan gaan we nu samen naar de volgende ronde.
Ik heb mijn volgende NOD ongeveer 26 juni (ik was deze maand 3 dagen te vroeg, dus de telling klopt misschien niet meer helemaal)

En jij? We zullen wel weer ongeveer rond dezelfde tijd zitten?

Heel veel succes en een fijn weekend!

SUUS

Terug
Bovenaan