Nee hoor

Nee hoor, helaas, vanochtend ben ik opnieuw ongesteld geworden. Eerste dag werken na onze vakantie en wat krijg je er nog eens extra bij........
Ik zie er weinig heil meer in hoor, maar moet nog tot maart wachten voor ik weer bij de gyn. mag terug komen.

Nu zit ik toch te denken, wat zal ik doen, ik vind het toch nog wel erg lang, toch een second opinion, een Homeopaat, acupunctuur?
Wie heeft er ideeen?

Of kan een goede betrouwebare alternatieve genezer aanraden (regio Utrecht)
Baat het niet schaad het niet denk ik maar!

Ervaringen zeer welkom!
of zeggen jullie ga gewoon voor ronde 30 en maar weer afwachten?

Groeten Cynthia

hoi hoi,ik zit niet op dit forum,maar las je verhaal ,en wou even zeggen dat ik het heeel erg rot voor je vindt,leef erg met je mee,ik zelf ben nog niet zo heel lang bezig ronde 8,waarom pas in maart?weet je al ongeveer waarom het zo lang duurt?ik wil je veel sucses wensen,en hoop dat je gauw zwanger zal zijn,en kop op he geef de moed niet op gr manuela

Hey Meissie,

Zoals je ziet hou ik je in de gaten!Wat klote dat het weer niet is vanwat je gehoopt had,hadden we je NOD toch goed uitgerekend he?Maar ik weet niet of je hier iets aan hebt maar de accupunctuur die ik heb gedaan die beviel me goed!Ze zit in het Vitras gebouw op woensdag als je eens info wil van haar dan kan je bellen naar de receptie van de huisartsen van de Zoutkamperschans en dan vragen naar inge lelieveld!Je moet het natuurlijk zelf beslissen..het is een TIP.

Met mij gaat het verder wel oke..veel gewerkt en vanavond nog 1 avonddienst!Woensdag krijg ik mijn eerste echo en ben toch een beetje onzeker of het allemaal wel oke is.Het voelt allemaal wel goed maar je maakt je er dan toch druk om...

Mischien wilde je dit vandaag allemaal niet van me weten..dan spijt het me,maar ik zit een beetje op mijn praatstoel!

Heel veel liefs Tammy!

Hoi Cynthia!

Dat is goed K zeg maar!!!! En dan het voorruitzicht dat je nog zoooo lang moet wachten. Wij waren eindelijk door onze wachttijd heen toen we wisselden van ziekenhuis en nu moeten we weer beginnen. Begin 2005 mogen we dus beginnen.
Mijn buurvrouw (nu zwanger!) heeft het gewoon niet geacepteerd dat ze moest wachten. Ze heeft een potje zitten huilen dat ze het wachten niet meer aankon enz. Ik weet niet of jij een beetje emotie los kan laten op die gyn. maar het schijnt te helpen. Ik heb zelf 2 maanden van de wachtlijst afgepraat!

Succes!
Lfs Inge

Terug
Bovenaan