nee laat het geen woensdag worden!!!!!!!!!

hallo

ik heb echt een hart onder de riem nodig hoor meiden!!!!!!!!!
morgen is mijn eerste werkdag sinds 4 maanden weer aan de slag en ik heb er geen zin in
ben druk bezig met voorbereiden op wat komen gaat stel me 1 doffe elende voor help help nee niet nu al 1 dag zonder mijn kleine beer neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik wil niet
hij gaat naar mijn moeder weet ik wel zij is lief voor hem en geeft hem net zo veel liefde als ik want daar ben je oma voor maar toch weet je het idee dat ik hem niet heel eventjes vast kan pakken over dag zo net na mijn luch of gewoon koffie drinken enzo ja meiden dit gaat me heel zwaar vallen

Misschien een dooddoener:vorige week om deze tijd zat ik in hetzelfde parket!
Ik was me toch een partij zenuwachtig, ik was er een half jaar uitgeweest
Maar geloof me, na 2 dagen werken weet je niet beter, het is alsof je nooit weggeweest bent
Veel succes alvast!

Joh...kom op! Ik heb vorige week ook weer gewerkt na 4 maanden en ik vond het heerlijk. Een dag is mijn vriend thuis gebleven en een dag naar mijn schoonmoeder. Vond ik ook wel even wennen, maar savonds was hij hartstikke vrolijk. Dus voor mijn kleine ventje is het juist harstikke goed om een dagje door iemand anders verwent te worden.

Nee echt, ik heb het topic 'stoppen met werken' hier gelezen maar ik zou voor geen goud willen stoppen.

Bekijk het van de positieve kant...je bent toch meer dan alleen maar moeder en de dagen dat je straks wel thuis bent geniet je er toch alleen maar meer van?!

Succes in ieder geval!

Hoi,

Jaja ik weeet wat je doormaakt, ik heb het ook moeten doorstaan haha.
Ik heb het niet echt naar m'n zin op m'n werk.  
Hopelijk wordt het beter ben vanaf morgen in een ander team ingedeeld!

SUCCES morgen!!!

groetjes kim

Oh vrouwtje1, ik leef met je mee! Voor mij begint het vlg do weer! Zoals jij ook hebt gelezen in mijn topic 'stoppen met werken?' twijfel ik heel erg of ik wel weer ga werken. Het is zo'n moeilijke keuze. Maaaarrrrr, ik ben er wel van overtuigd dat als je straks weer aan het werk bent het meestal heel snel weer als vanouds is.
Laat morgen even weten hoe het is gegaan! Succes!!

Gr Claudia

Hoi,

O, wat vervelend dat je er zo tegenop ziet, ik heb er al een paar weken opzitten maar ik vind het heerlijk om ff 2 dagen weg te zijn.
En niet dat ik m'n 2 kleintjes niet mis maar als ik thuis kom zijn er 2 hele blije kids die op me wachten Heerlijk......

Hopelijk valt het morgen mee...
We horen wel hoe het gegaan is.......
Succes !!!

Groetjes Marina.

ik snap helemaal wat je bedoelt, ben zelf sinds 19 okt weer aan de gang en geef nog altijd met moeite Daniëlle af aan oma. Ook al is ze in goede handen, je bent er liever zelf bij, je hebt er ook geen keuze is, je moet.
sommige moeders komen aan dat het juist heerlijk is om uit het boe boe baba gesprek te gaan maar ik heb daar geen last van, vind het heerlijk om bij haar te zijn.
als ik dan bel naar oma en ik hoor haar op de achtergrond dan voel ik  me  raar.
het went niet maar je legt je erbij neer...

groetjes Veronique

ik begrijp helemaal hoe je je voelt!
helaas word het toch woensdag en zul je weer aan de slag moeten....ik zou het gewoon even bekijken hoe het gaat lopen. Misschien vind je het fijn om weer te gaan werken en misschien zegt je gevoel ook van niet! dan zou ik daar goede keuzes in gaan maken.

Ik heb er ook altijd moeite mee gehad om mijn dochter  af te moeten geven en te gaan werken. Zo had ik ook steeds minder zin om te gaan werken. Toen Alissa 2,5 jaar was heb ik de keuze gemaakt om te stoppen met werken en fulltime thuis te blijven.....nou ik zeg je het is heerlijk. Ik heb er spijt van dat ik het niet veel eerder heb gedaan.
Nu met Jari is het zo heerlijk om elke dag van hem te kunnen genieten en zoveel van hem mee te mogen maken. Zo weet ik zeker dat ik een goede keuze heb gemaakt.

Ik vind het wel een rare opmerking (weet even niet meer van wie) maar waarom zou je niet meer zijn als je thuismoeder  bent?? moet je daarvoor persee werken dan??
Ik voel me echt niet minder dan jullie  hoor omdat ik fulltime voor me kids heb gekozen! En er zijn natuurlijk ook nog altijd keuzes zat om je ergens voor in te zetten.

Vrouwtje1.....wacht het  even af hoe het gaat en hoe je erbij voelt en dan kun je altijd nog een keuze maken.  En als je voor het financiele moet  blijven werken....misschien zijn er andere oplossingen om iets bij te verdienen waarbij je je happy voelt.
Suc6 morgen
Groetjes Nessie mv Alissa en Jari  

Terug
Bovenaan