Nee natuurlijk niet

Nou meiden,

Ik heb weer eens te vroeg gejuicht. Mijn lichaam speelt een raar spelletje met me.
Gisteren dacht ik echt, nou ik kan gek zijn maar volgens mij ben ik hartstikke zwanger, zeker na dat kopje koffie en mijn gigantish opgezwollen buik.

Vanochtend werd ik door mijn mans wekker wakker (ik ben lekker vrij net als gisteren) en dacht.........he weer buikpijn, laat ik eens naar de wc gaan.

Nou wat ik daar aantrof, het leek wel een slagveld. Zo erg.

Dus nee helaas het is alweer niet gelukt.

Volgende maand maar weer proberen dan misschien wel geluk, nou ik zie het zoals je snapt weer behoorlijk somber in.

voor iedereen alsnog:;
EEN GEWELDIG, LIEFDEVOL, GEZOND EN ZWANGER 2005 TOEGEWENST! DIT GAAT ONS JAAR WORDEN IK BEN ER VAN OVERTUIGD!

liefs,

Cynthia

Wat JAMMER meid ik weet precies hoe je je voelt.
Ik hoop dat 2005 ons allemaal goed zal doen en dat onze wenzen allemaal maar mogen uitkomen.
Dikke troost knuffel van Niem

Hee Wijfie,

Wat ontzettend balen joh, ik ben het ook op tweede kerstdag weer geworden nadat ik wel een dikke week een hoge temp had en echt dacht nu ben ik zwanger maar helaas pindakaas, wat kan je lichaam je in de maling nemen he Cynt!!!!

WE GEVEN ZEKER NIET OP 2005 WORDT ONS JAAR DAT WEET IK ZEKER!!!!

HEEL VEEL STERKTE HOOP DAT JE NIET AL TE VERDRIETIG BENT WEET ECHT ZEKER DAT HET WEL SNEL GAAT LUKKEN BIJ JULLIE OK.

DIKKE KNUFFEL VAN MIJ

Hoi meissie,
Wat een tegenvaller zeg?
Ik heb trouwens weer wat geleerd van de gyn. 60% van de zwangerschappen eindigen in een zeer vroeg stadium in een miskraam. Je wordt dan gewoon op je NOD of bv 2 dagen te laat ongi. Je kan hierdoor dus alle klachten hebben die bij een zwangerschap horen en toch ongi worden. De ongi's die je dan krijgt zijn meestal ook wat heftiger. Misschien duid jouw 'slagveld'hier op. Het is volgens de gyn. een heel natuurlijk proces maarja het maakt ons natuurlijk wel goed gek.

Op naar een vruchtbaar 2005 dan maar!?
lfs inge

He Cynthia,

Allereerst wens ik jou en R. een heel gelukkig en zeeeeer vruchtbaar 2005 toe!

Erg jammer om te lezen dat die nare red devils toch weer zijn geweest...kl*tegevoel is het he, als je lichaam je weeer in de maling heeft genomen, kweet er ook alles van :-(

Maar goed, we blijven positief en houden de moed vast voor het nieuwe jaar dat ons hopelijk errug veel nieuwe kansen gaat bieden!

lfs. Suus

Terug
Bovenaan