nee nog steeds niks!

Dames die nog niet bevallen zijn,

Worden jullie ook zo vreselijk moe van alle goedbedoelde telefoontjes van mensen die komen vragen of er al iets begonnen is? Ik ben vandaag uitgerekend maar de beeb wil gewoon nog even bij mij blijven. Ik heb echt zoiets van ik bel wel als er nieuws is. Maar er is gewoon nog niks.

Als ik al die bevallingsverhalen lees (iedereen gefeliciteerd natuurlijk) dan verlang ik meer en meer naar de bevalling (naja het moment er net na)

Ook mijn partner wordt elke ochtend op het werk lastig gevallen met de vraag of er al een baby is. Zoland die op het werk komt... zal er wel niks aan de hand zijn lijkt mij. Anders was die toch bij mij en de baby.

Sorry maar ik baal gewoon beetje van het wachten. heb het vandaag wat erger als anders.

Succes met wachten en als je niet meer hoeft te wachten, geniet er dan maar heel veel van.

hoi hoi,

Ik ben morgen 38 weken en zit eigenlijk stiekem ook al een beetje te wachten..
Mijn dochter kwam 6 dagen na de uitgerekende datum..
Ik hoop stiekem dat het zo langzamerhand gaat beginnen.
Mijn ook is 31 maart 60 en fiert groot feest en dat wil ik eigenlijk niet missen.
Maarja ik ga niet met een baby van 1 week oud op stap naar een feest en ook
niet als ik nog niet bevallen ben..
Ach we wachten het wel af !!!

Ik heb nog geen last van telefoontjes of er al een baby is..
Wel zit ik een beetje in de stress hoe ik het snachts met mijn dochter van 2,5 jaar ga aanpakken.. maar ja we zien wel..
Ik plan graag alles goed van te voren maar dit is niet te plannen..

Succes met de laatste loodjes..

xx simone

het is inderdaad allemaal heel lief bedoeld, maar zelf word ik er ook een beetje gek van...... Daar gaat de telefoon weer.... en?????? Ja wat denk je zelf, het is vorige week al geboren maar we hebben het lekker niet vertelt?????!!!!!!!
Ik word er op sommige dagen ook een beette gek van en morgen zit ik op 41 wken, dus tja......
Het kan niet heel lang meer duren, dus we zullen er maar om lachen!!!!!
succes nog even

Ik wil niet heel vervelend doen hoor maar ik ben het spuug en spuug zat. Ik ben 41 weken en 3 dagen. Ik was op de cursus de eerste met de uitgerekende datum en krijg van iedereen kaartjes dat hun kleine is geboren. Maar bij mij helemaal niks hoor.  Nou helemaal niks ik voel mijn kleine wel goed. Ik ben jaloers op alle felicitaties mijn man vergaat van de zenuwen en belt mij 6 x op een dag (hij is de enige waarvan ik het niet erg vind hoor). Loop ik buiten krijg je de opmerking had jij al niet moeten springen!!! Of hee nog niet bevallen??? Nee, hoor ik loop voor de lol zo! De hele dag  gaat de telefoon van vriendinnen allemaal goed bedoeld maar ik heb er nu geen zin in.  Sorry hoor maar ik moet even mijn gal kwijt. Ik heb vandaag ook zo'n rot dag mijn vogeltje die ik al 20 jaar bij me heb, heb ik zien dood gaan en dat was zo'n naar gezicht. Nou door de hormonen dus de hele dag janken.   Ik zeg niet dat ik normaal er geen traan om zou gelaten hebben want ik zou dan ook wel verdrietig zijn maar dit is abnormaal de tranen blijven maar komen! Ik ben dood op.

Dames,

Misschien is het volgende een idee, ik heb aangegeven in de middaguren niet gebeld te willen worden i.v.m. mijn "dutje"..... (want als je de telefoon niet opneemt denkt iedereen dat het is begonnen, zucht...)Scheelt al een hele hoop. Ben inmiddels 12 dagen overtijd en vanmiddag mag ik weer naar de gyneacoloog. Hopelijk heeft hij dit keer beter nieuws (vorige keren nog totaal geen schot in de zaak). Het is dan inderdaad vervelend wanneer iedereen dan, hoe goed bedoeld dan ook, loopt te informeren. Maar je moet maar zo denken, beter dat ze bij je informeren dan dat ze je negeren. Heb al veel aanbiedingen gekregen voor schoonmaken en hulp met de tuin. Zo zitten er dan toch nog positieve kantjes aan.

Sterkte met de laatste loodjes.....

Hoi hoi,

Hier 39+3 maar inderdaad nog steeds niks....
Ik vind het erg lief dat iedereen zo meeleeft, maar zorg lekker goed voor mezelf. Onze buren zijn heel meelevend, waar ik erg blij mee ben omdat ik altijd bij ze aan mag kloppen voor hulp, maar als ik nu 's morgens de ramen opengooien wil  om te luchten en hoor dat ze in de tuin zijn, wacht ik eventjes als ik geen zin heb in een vragende blik.
Ook de telefoon laat ik rustig rammelen of trek de stekker eruit, meestal rond de middag als ik tukje doe.
Vrienden en familie hebben ook mijn mob.nummer en dan kan ik tenminste zien wie er belt. Ook heb ik gezegd dat als ze me lang niet te pakken krijgen, ze maar moeten sms'n, dan bel ik terug als het mij uitkomt. Werkt best goed.

Je wordt wel een beetje "publiek bezit", he? Iedereen is benieuwd en gespannen...
Nou, ik wacht nog maar rustig af. Volgens m'n man komt de kleine van het weekend, we zullen zien!

Hou vol allemaal!
Pietje

En ben vandaag ook nog super chagerijnig. En dat heb ik net op mijn partner afgereageerd (want die belde heel lief om te vragen of ik lekker uitgeslapen had)
Blerk. En die was vanacht ook heel lief toen ik klaar wakker in bed lag. Zal vanavond maar iets lekkers koken om het een beetje goed te maken...

Gelukkig bijna weekend!

Ik vind die telefoontjes eigenlijk wel leuk. Zoveel aandacht als nu krijg je niet snel weer! Als straks die kleine er is, gaat de meeste aandacht naar de kleine zelf. Een beetje aandacht nog voor jou. En je man wordt al helemaal over het hoofd gezien.

Ik zie het ook maar als onhandige uitdrukking om te vragen hoe het met mij is. En het biedt weer wat afleiding...

Geniet er maar van, het is straks allemaal anders.

greet

Terug
Bovenaan