nee schudden

Hoi,

Onzen kleine man heeft de laatste tijd de gewoonte om telkens nee te schudden. Herkennen jullie dit?
Ik ben bang dat het iets dwangmatigs wordt of is!

Groetjes Vivian
 
Hoi Vivian,

Is niks om je druk om te maken hoor. Het is iets wat hij ontdekt heeft en leuk papa en mama reageren daar op.

Hoort er bij hoor dus geniet er maar van want straks weet hij ook precies wat het betekent hihi en dan word het nog leuker ;-)

Groetjes
 
Mijn zoontje doet dit ook nogal dwangmatig, zonder dat hij de betekenis ervan kent. Volgens het cb was het gewoon een tik die vanzelf weer overgaat. Het ziet er wel grappig uit.
 
Ons zoontje doet hetzelfde, maar na een paar weken werd het vanzelf een heel stuk minder, ben het helemaal met Joyce eens. Hij vind het interessant omdat wij erop reageren.
 
he vivian, ben jij DE vivian?
als het zois heb je gemist, heb 2 mailadressen maar weet niet wat de juiste is, moeten nodig eens bijmailen!
maar idd iets nieuws is altijd leuk, thomas zegt de hele dag NOU op allerlei manierer, gewoon omdat het reacties uitlokt, en ook een bezorgde reactie is er een. ik zou me niet al te druk maken hoor!
 
Hoi,
Amy doet dit al sinds haar geboorte.
We hebben dit nagevraagd en waarschijnlijk heeft het te maken met de nekspieren die nog moeten ontwikkelen.
Ik weet natuurlijk niet hoe oud je zoontje is, wellicht is het niet te vergelijken.
Groetjes
Audrey
 
Hoi,

Bedankt voor jullie reacties!! Fijn dat ik niet de enige ben die die fases doormaakt. Enm inderdaad is het leuk. Wanneer je erop reageert vindt hij het alleen maar leuker. Wanneer wij dan ja-knikken, schudt hij weer nee en ligt helemaal dubbel.

Hoi BRENDA, inderdaad , ik ben DE vivian. Ik heb al een aantal keren gekeken op MSN-en , maar je was er telkens niet......aan de schoonmaak???!!! Stond bij jouwMSN-pagina.

Ik hoop snel weer wat van je te horen!!


groetjes
 
Afhankelijk van de leeftijd is het echt niet altijd te doen om de reactie van de omgeving. Het kan inderdaad een tic zijn of met de ontwikkeling van de nekspieren te maken hebben. Pas als de kleintjes wat ouder zijn kan dergelijk gedrag draaien om de reactie van de omgeving.
 
Terug
Bovenaan