nee schudden

A

Anoniem

Guest
Help mijn zoontje vind het ineens leuk om heel wild met zijn hoofdje nee te schudden, hij moet er dan zelf om lachen en als je zegt dat hij het niet moet doen dan gaat hij het expres nog een keer doen en lachen. Is dit normaal, of erg?

Groetjes Jolanda

Hoi Jolanda,

Dat nee schudden is helemaal niet erg hoor... Kyra doet dit ook sinds een paar weken en vind zichzelf dan ook erg grappig. Ik denk dat het een periode is en het gaat vanzelf wel weer over. Knikt jou kleine ook ja?? Dat doet kyra namelijk ook en dat ziet er nog leuker uit :)

Groetjes,

Frieda

Mijn dochter kan ook heel hard "nee" schudden, of ze dat ook echt bedoelt dat denk ik niet maar het is wel grappig. Ja knikken doet ze trouwens niet.
Gr. van Sonja

Hoi,

Stijn kan ook heel goed nee schudden. En een schik dat hij dan heeft. Zo mooi om te zien. Zijn broers maken er een spelletje van door steeds vanalles aan hem te vragen. Stijn, ben je een boef? En dan hebben ze een lol als hij heel hard nee schud. Het ja knikken heeft hij nog niet door.

Groetjes van Marloes

Nou geen zorgen meid.

hier is dat ook een spelletje geworden en ik doe eraan mee hahaha
Hij giert het dan helamaal uit!

Ik denk niet dat je er zorgen over hoeft te maken hoor! Is allemaal spelenderwijs leren!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan