Nee schudden...

Het onderwerp zegt het al....
Sinds een paar weken schudt ze enorm haar hoofd.
Eerst heel hard van links naar rechts, herhalend zo een 6x achter elkaar.
Maakt niet uit waar, eerst op het aankleed kussen en nu doet ze het ook als ik de fles geef of als ze bij mij op schoot zit.
En nu ook Ja knikken, naja ...knikken, bonken..
Soms gaat dat zo hard.

Herkennen jullie dat?
Is dat een fase?
Hebben ze ergens last van??

Hier ook een ´schudder´ Hij vind het nog leuk ook. Ook idd overal. Nog geen ja, maar alleen nee hier.

Geen idee of dit een fase is, maar ben blij dat meer kindjes dit doen hihi. Vind het namelijk best eng uit zien... Als of hij soms niet kan stoppen!

liefs

Warren is ook nog 'meningloos' ;-)

Wel luidruchtig qua stemgeluid!
Of heel veel sputterend en bellenblazend tijgeren.
En het leukste: keihard bladadadada brullen en met zijn vuistje op tafel slaan... Onze kleine redenaar!

Wat zijn ze soms hilarisch he?

X
Evje

Seth schud ook heel erg met zijn hoofdje en soms vind ik dat ook wel een beetje eng. Het is inderdaad fijn om even te weten dat er meer kindjes zijn die dit doen.

Het klinkt momenteel of ze samen hun slaapkamer opnieuw aan het verven en behangen zijn, zo'n kabaal maken ze. Grote kans trouwens dat Seth als een blok ligt te slapen en Noor in haar eentje al die herrie maakt...ik ga maar even kijken!

Scheelt idd dat het meer kindjes hebben...heeft die van mij al een eigen mening dan...hahahahhahha...nu al..hahahha..

Nee het is idd soms dood eng dat gaat zo hard.
Maar waarom ze dan doen...??

Hier ook een schuddertje! Alleen Isa, Maes doet het niet. Bij haar herken ik het vooral als ze moe is, maar ik weet niet zeker of dat de reden is bij alle baby's..

Seth doet het vooral als hij al in zijn bedje ligt, ook moe dus! Sowieso wordt Seth heel erg druk als hij moe is. Beneden is hij nog huilerig en als hij dan eenmaal in zijn bedje ligt is hij vrolijk, ligt hij te lachen en gek te doen...vreemd!

Terug
Bovenaan