Nee toch, niet weer!!

A

Anoniem

Guest
Vanavond na de sex(sorry!) opeens wat bloed verloren. Zou ik nu toch weer ongesteld worden?? Tis nog lang geen 14 dagen na mn ei. Hoe kan dat toch.
Vorige maand gebeurde dit ook al.

Als ik wel ongesteld wordt zit ik al 2 maanden weer op een redelijk normale cyclys maar dat had ik toch rond dag 14 mn ei moeten vinden met de ovutesten ipv op dag 19??

Ik wordt er zo moedeloos van. Ik heb een verwijsbrief voor de gynaecoloog. Als het het doorzet ga ik toch maar een afspraak maken. En dan maar op naar ronde 10. Pffffff

Hey Annemootje!

De dag dat ik mijn ei heb, wisslet ook nog wel eens. Zo tussen dag 9 en dag 12, terwijl mijn ongi wel altijd op dag 24 losbreekt.
Je ei hoeft dus niet altijd 14 dagen na je ei te komen. Die 14 dagen is niet meer dan een gemiddelde en de duur van de ideale cyclus.

Maak je geen zorgen!

Liefs Daisy

Hej Annemootje, mijn ovulaties kan ik meestal voelen(tenminste dat denk ik) maar die varieren ook nog wel eens soms heb ik op dag 14 wel een ovu pijn maar word wel later ongesteld.. Maar als je een brief hebt van de gynaecoloog kun je altijd een afspraak maken misschien geeft je dat meer rust en doet dat je goed...
Groetjes

Heey meis,

Ik heb laatste 2 ronde's ovutesten gebruikt en deze gaven ook verschillende dagen aan. De eerste keer op dag 13 en de 2e keer op dag 8. Het wisseld dus per maand.

Je zegt dat je wat bloed verloor na de sex. Dit kan daarvan komen. Ik heb het deze hele maand al. Elke keer na de sex komt er sperma met bloed uit. (sorry voor details!!!) Ik vind het ook raar maar ik maak me nog geen zorgen. Het komt waarschijnlijk doordat je man iets te diep gaat en tegen je baarmoedermond komt.

Liefs ciomama

Bedankt voor de reacties.
Mn ongesteldheid heeft tot nu toe niet echt doorgezet dus we wachten het maar weer af en anders maar weer door naar ronde 10. Vind het zo jammer dat het allemaal zo lang duurt. Had het leeftijdsverschil met mn eerste kind graag iets kleiner gehad maarja dat heb je dus zlef neit voor het zeggen helaas.

Ik heb wel een afspraak bij de gynaecoloog gemaakt voor 7 juli.

Wordt vervolgd

Hoi annemootje,

Wat naar voor je! Mag ik je vragen hoe het komt dat je in dit stadium al doorgestuurd bent?

Succes meid! Hoop dat je snel zwanger bent.

Groetjes

Omdat ik nooit eerder last heb gehad van onregelmatige menstruatie en omdat ik een week na mn eisprong steeds ongesteld wordt en dat kan niet zegt de huisarts. Vandaar een verwijzing na 10 maanden proberen ipv 12 maanden

Hay meisie,

Wat irritant dit zeg!! Het wachten sloopt je inderdaad....i know! Het zal worden beloont, echt waar! Misschien een goed idee om een afspraak te maken sowieso, dan gebeurd er eindelijk wat!

Liefs Jessica

sterkte meis

Terug
Bovenaan