Nee toch?

Lieve meiden,

Gisterenavond zou ik gaan douchen en zag ik bruine afscheiding. Ik had gisterenmiddag een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Kon het niet thuisbrengen, geen menstruatiepijn maar ook geen pijn dat je moet poepen ofzo. Met een handdoek heb ik mijn ding afgeveegd en kwam er nog wat. Echt donkerbruin en het rook zoetig. Lijkt een beetje op de laatste dag van je menstruatie. Het oogt stroperig. Huilend ben ik naar bed gegaan...

Dacht aan het fijne weekend dat we sowieso nog hebben gehad met zijn drietjes...kinderwagen gekregen van opa en oma....tranen van angst rolde over mijn wangen...

Nu de volgende morgen rende ik naar beneden en keek ik of ik nog wat zag................niks!

Ik ben nu zó bang om dit kindje te verliezen.....bij een eerste heb je ook nergens ervaring mee...

Heeft iemand dit ook gehad? Ik ben vrijdag negen weken zwanger en 26 jaar....

Mijn man heb ik gisterenavond niks gezegd.....bang dat ik heb dan geestelijk zou opgeven al................

Liefs van Mij................

Hoi lieverd,

Het hoeft niets te betekenen, maar dat weet je natuurlijk niet zeker. Gelijk je verloskundige bellen, het verhaal uitleggen en vragen of je vandaag nog een echo mag! Wellicht kan zij je geruststellen. Veel geluk!

liefs,

Hey girl
Wat ik nog wil toevoegen is deel het met je vriend er alleen mee rond lopen is HEL.
Natuurlijk ben je bang en natuulijk speur je het internet af wat het kan zijn. Ik heb een miskraam gehad maar dat begon met heel helder rood bloed. Vooraf gaand (24 uur eerder) wat krampen maar niet eens zo erg.
Ik vloeide eerst een beetje en een paar uur later liep het echt langs me benen.
Pas als laatste had ik wat bruine slierten en een propje.. maar goed het zegt niks daarom wat de meiden hierboven al zeggen EGO!!!

succes meid

Terug
Bovenaan