nee!!

Hallo allemaal,

Heb vandaag mijn menstruatie toch gekregen dus baalde wel zeg!

Het lijkt inderdaad elke keer weer minder leuk om dit te constateren eigenlijk wel logisch.

Heb nu ook echt bewondering voor de meiden die al lang proberen zwanger te worden soms zakt de moed mij in de schoenen en denk ik: het lukt noooit.... terwijl ik nog niet echt lang bezig ben hoe houden ze het vol om zo optimistisch er elke keer weer "voor" te gaan, petje af hoor!

Natuurlijk willen we het allemaal heeeel graag maar ik kan mij die dag echt ff minder goed in mijn vel voelen bah wat een teleurstelling. Nu ga ik de volgende keer helemaal niks meer doen met die "so cold" kwaaltjes die je voelt.

Mijn volgende klusdagen zijn eind juni dus maar weer alle moed bijeen scharen en er weer vol voor gaan en.. positief blijven!!

Zal het morgen allemaal al weer wat luchtiger en rooskleuriger inzien,

Herkennen jullie dat gevoel?

succes iedereen.
Liefs: Chili
 
Hoi Chili, balen meid, ik zit ook in spanning hoor. En inderdaad petje af voor diegenen die dapper "strijden" keer op keer. Het is voor een prachtig doel maar toch. Ook ik durf amper te testen omdat de teleurstelling zo groot is. Sterkte XXX
 
Hoi Crienie,

bedankt voor je snelle lieve reactie, en jij succes ermee he! misschien is die test van jou wel positief, hoelang ben jij nu bezig als ik vragen mag?

Wanneer is je NOD?

Liefs Chilixx
 
Hoi Chili

Zo erg is dat ik weet precies wat je bedoelt! Ik leef met je mee maar er komt echt wel een dagdathet raak is en neem van mij aan de meeste mensen zijn er gewoon een half jaar tot jaar mee bezig! Gewoon geduld hebben het komt wel!!!!

Lies
Lies
 
Hoi Chili,

Weet precies wast je voelt. Wij zijn vanaf okt. 03 bezig, altijd perfect op tijd, vorige maand 6 dgn overtijd en toen ongi....erg frusti...maar goed we gaan met volle moed door ;)
Suc6
 
hoi chili

ik ken het gevoel ook de eerste keer dat je ongesteld word is het nog van jammer volgende keer beter. maar dan wordt het steeds vervelender, ik ben er ook altijd een dag verdrietig of bozig om maar dan gaat het ook wel weer.
sterkte en op naar de volgende klus.

groetjes tijger
 
Balen zeg voor jullie, Chili !!!!!!! Het is elke maand weer een grote teleurstelling als je ongi wordt. Je ziet de rode prut en denkt/zegt : "K*T, nee hé !!!! Balen !!! We gaan er weer voor de volgende ronde !!!

Groetjes Biaggi
 
Tja weer een ronde verder. Jammer, verdrietig, frusterend, balen, kwaad....ik ken dat gevoel. Ik vind het erg jammer voor jullie, als je dan weer bepaalde symptomen hebt dat voel je dat je er zo dicht bij zit en dan elke keer weer die teleurstelling.

Ik Wens je veel succes met je ongi en de volgende VRUCHTBARE ronde!!!

Liefs Bibi
 
Terug
Bovenaan