NEE!!!!!!

Nou meiden,

Vanochtend dan inderdaad getest met een bertouwbare test en helaas kei negatief!!!!

Ik ga nu proberen alles op z'n beloop te laten en we zien wel wat er verder gebeurd.

Liefs, een beetje sippe Ank
 
Potjandoppe Ank!!

ik baal met je mee maar niet teveel gaan sippen hoor ik kan je even niet troosten, je zult het hieronder wel gelezen hebben ,mijn muts is inmiddels rood, mijn onzekerheid omternd mijn misselijkheid is weg en ik ga nu even twee weken in diep beraad wat nu verder....ga ik door met pogen of wacht ik nu tot mijn baan wat meet zekerheid biedt.

tot na onze vakanties...en sterkte met alles ik zal evengoed aan je denken, hoor,

liefs Jeanette
 
Hoi,

Toen ik daarjuist voor de eerste keer keek, stond jouw berichtje er nog niet bij en nu kijk ik opnieuw, natuurlijk nadat ik mijn berichtje voor jou ingetypt had, en nu sta je er al.
Ja, ik ken da gevoel, weet je wat, morgen is dat gevoel al een beetje beter.
We zullen vanaf nu met z'n tweetjes alles op z'n beloop laten en zien wat er verder gebeurd.
Het zal ons toch wel ooit lukken he?

Veel liefs en dikke knufs
Bea
 
Lieve Anke,

Via via heb ik dit adres gekregen voor t forum.....Ik las je berichtje en zag dat je test negatief was.....Shit man. Ik ken het gevoel helemaal......
Elke maand is t weer spannend, wordt je t nou wel of blijft t dan eindelijk weg......Ik zal komende maand weer voor je duimen!!! Hou me maar op de hoogte. Helaas was t ook deze maand bij mij niet raak....dus deze komende weken weer flink klussen.....

Knuff Flower
 
Terug
Bovenaan