Nee.........................

Mama: hee Sven, ga je mee naar de winkel?
Sven: neeeeeeeeeeeeeeeee

Mama: kom Sven, dan gaan we, mag je mee op de fiets!
Sven: neeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Mama: Mama gaat nu, kom....
Sven: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Mama: Sven, ga je naar je stoel, dan gaan we eten.
Sven: neeeeeeeeeeeeeeeee

Mama: zo, lekker eten.....
Sven: neeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Mama: hier, neem maar een worstje
Sven: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Mama: wil je wat drinken?
Sven: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Kortom: pffffffffffffffffff, ben benieuwd hoe lang deze fase gaat duren...............

Groetjes,
Maike

O,o,o

Wat herkenbaar.
Ik denk voor heel veel moeders.
Maar ik wil je niet ontmoedigen...
Maar heel voorzichtig tegen je zeggen dat ik denk dat het nog wel een poosje gaat duren voordat het JA MAMA wordt.
Veel succes ermee.

Groetjes Marianne

haha nou hier ook een! Hoor niks anders! Ik probeer al niet meer te vragen maar gewoon te zeggen of open vragen te stellen, maar dat is nog best moeilijk, en anders roep ik er gewoon heel hard Jaaaaaaaaaaaa achteraan!   haha
En die van mij zegt het zelfs sinds vandaag ook met een wijzend vingertje erbij!!!

Hahahaa, Grappig he? NEEEEEEEEEEEEEEEH!

Wij stellen aan de oudste geen vragen, want dan zegt hij ook vaak NEE. Dus wij zeggen gewoon, we gaan nu boodschappen doen. Trek je jas aan. Dan zegt ie ook nog vaak nee, maar dan zeg ik tegen hem dat ik volgens mij niets aan hem had gevraagd. Oh, zegt ie dan.

Hoi Maike,

Hihi, ook ik wil je niet ontmoedigen, maar na de 'nee-fase' komt de 'waarom-fase'. Ik kan je uit ervaring vertellen dat deze nog 'erger' is.

Groetjes, Karin

Hoihoi,

leuk he die fase maarre met de fase van een bijna 8 jarige wordt je ook niet echt gelukkig want dat is een grote mond!! Echt je staat af en toe versteld wat ze ineesn (terug) zeggen. En dan moetb de puberteit nog komen

groetjes chimene

quote: mammamene reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2009 10:09:11'));

Hoihoi,

leuk he die fase maarre met de fase van een bijna 8 jarige wordt je ook niet echt gelukkig want dat is een grote mond!! Echt je staat af en toe versteld wat ze ineesn (terug) zeggen. En dan moetb de puberteit nog komen

groetjes chimene

Onze oudste is ook bijna 8, en dan worden ze tenenkrommend bijdehand, vind je niet?

Terug
Bovenaan