Need some advice!

<p>Hoi allemaal!</p><p>Ik ben hier nieuw en wil graag wat advies. Ik heb 16 oktober mijn mirenaspiraal eruit laten halen, die er ruim 3,5 jaar in heeft gezeten. Ik had elke maand een regelmatige menstruatie. </p><p>Op 6 oktober had ik mijn laatste menstruatie. Ik ben altijd regelmatig geweest, dus zo rond de 6e zou ik opnieuw ongesteld moeten worden. Meestal heb ik last van zere borsten, veel buikpijn en rugpijn. Nu voel ik helemaal niks! Ik ben alleen gedurende dag wat misselijk..</p><p>Zou het kunnen dat ik zwanger ben? Zijn er anderen die dit herkennen, dat de menstruatie na het verwijderen van de spiraal ineens langer duurt? Is het wel echt misselijkheid of denk je dat je misselijk bent omdat je het graag wil.. Klinkt allemaal misschien een beetje vreemd maar ik kan mezelf echt gek maken met deze vragen. </p><p>Vrijdag afgesproken om te testen met mijn vriend, maar dat duurt nog lang..</p><p>Thanks for the tips!</p>
 
Volgens mij weet je zelf het antwoord al ;) Ja het kan zijn dat je zwanger bent. Ja het kan zijn dat het niet zo is en je cyclus langer is. 
 
Enige dat werkt is gewoon een test kopen en testen. Als je niet kunt wachten tot vrijdag that is. Sowieso zou je nu 1 dag nod zijn als je de 6de je periode had moeten krijgen. 
 
In een spiraaltje zitten hormonen. Die moeten eerst een beetje uit je lichaam. Na het verwijderen van mijn spiraaltje kwam mijn cyclus niet gelijk op gang. Daarna een regelmatige cyclus van 24 dagen. 
 
Goedemorgen dames,
afgelopen 30 oktober heb ik mijn spiraal na net geen jaar eruit laten halen. Dit omdat we graag voor een 2e kindje willen gaan. Onze zoon is 1.5 jaar. 
Een paar dagen en een week voordat hij eruit gehaald is hebben we onveilige seks gehad. Mijn huisarts vertelde dat de seks die ik maximaal 1 week voor het verwijderen heb gehad tot een zwangerschap kan leiden. 
Vanaf 1 november 2dagen na het verwijderen heb ik een bloeding gehad van 4 dagen. Met dag 1 alleen wat helder rood bloed en 2 dagen wat meer met een paar stolsels en de laatste dag alleen nog wat rode afscheiding. 
Gisteren een beetje rode afscheiding bij het afvegen daarna niks meer.. 
nu heb ik sinds gisteren erg veel spierpijn in mijn rechter lies en bovenbeen. Dit had ik ook toen ik heel pril zwanger was van onze zoon.. maar het lijkt me gek dat ik nu al zwanger ben en dit al kan voelen. Maar het voelt echt zo. Afgelopen dagen niet helemaal fit geweest. Keelpijn, hoofdpijn, koortslip. En nu dus die spierpijn. 
Herkent iemand dit? 
 
Terug
Bovenaan