neee, rode duivels.....

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik heb geschreven dat mijn nod op vrijdag de 13e zou zijn. Ben bang dat ik toch ongesteld ga worden. Sterker nog, ik verlies al wat bruine afscheiding. Heb ook de hele dag een vaag gevoel in mijn buik. Verdorie. Durf bijna niet naar de wc te gaan. Baal ontzettend. Had mijn eisprong duidelijk gevoeld, flink ertegenaan gegaan , later best wat verschijnselen en nu dit!!
Mijn man reageert de hele tijd al zo relaxed en zegt dat ik me niet zo druk moet maken, maar  ik ben toch degene die alles voelt en denk te voelen. Stom gedoe.
Mag niet klagen. Ben pas bezig, maar neem me even niet kwalijk.
En ik raak ook al verslaafd aan deze site. Je moet er wel wat voor over hebben.....
Zo, dit ben ik kwijt......

D

hoi,
ja het lijkt inderdaad dat je ongi gaat worden,
maar dat hoeft niet altijd zo te zijn,
ik ben zelf 12 weken zwanger geweest(miskraam)
en toen ik dat nog niet wist leek ik ook gewoon ongesteld
teworden,bleef maar dagen bruin bloed verliezen en krampen in
de buik houden ben toen toch maar een zwangerschaps test gaan halen
en ja hoor een dikke tweede streep.
dus probeer er niet te veel aan te denken en gewoon je
eigen dingetjes te doen.
ik duim voor je dat die rode duivels weg blijven.
Liefs Esther

hoi ,

maakt niet uit hoor zo voel ik me ook iedere keer, ben ook nog niet zo lang bezig maar toch vervelend als je dan toch weer ongi wordt. Ik had mijn NOD 28 december en werd 10 jan ongi heel erg balen dus. Wanneer ben jij begonnen ??

Gr suus

Hoi, bedankt voor de opbeurende woorden. Hen net lekker een reep chocolade gegeten. Helpt ook wel even. Ben echt ongesteld geworden, net. Ik mag niet klagen als ik anderen al voor ronde 15 of zo zie gaan. Ben pas voor de tweede ronde bezig. Ik verwacht ergens ook niet dat ik meteen zwanger ga worden. Heb wel mijn eisprong gevoeld en kan daar trots op zijn, als ik dit zo lees van anderen.
Iedereen die nog niet de rode duivels hebben gezien op deze vrijdag 13e, sterkte met wachten....

D

Terug
Bovenaan