Neeee

Vandaag wilde mijn nieuwe collega een geheimpje vertellen. En je raadt het al, ze was na twee maanden proberen (zes weken) zwanger. En ze wilde het mij alvast even vertellen omdat ik het vast wel leuk zou vinden.
Nou, neeeeeeeeeee...... Ik vond het helemaal niet leuk!! En nu trouwens nog steeds niet.

Maar natuurlijk, heb ik dat niet gezegd. En ik heb haar gezegd dat ik zo ontzettend blij voor haar was. Maar ik dacht alleen maar, waarom zij wel....

Van ellende heb ik toen ik thuis kwam bijna een heel pak koekjes opgegeten. En nu heb ik daar natuurlijk al weer spijt van, want ik ben misselijk.

Gonnie

Hoi,
Ik weet precies wat je bedoeld! En hoe leuk je het ook voor haar vind, het blijft niet eerlijk! Hoop dat je haar snel hetzelfde kan vertellen..... groetjes

Hee Gonnie

Klote is dat hè? Ik snap ook precies wat je bedoelt. Ik heb ook pas van een "kennis" gehoord: wij gaan stoppen met de pil en proberen zwanger te raken. Dom als ik was, dacht ik nog, dat duurt vast nog een paar maanden. Maar binnen twee maanden was het gelijk raak. Echt niet fijn. Voor haar natuurlijk wel, maar het is zoooooo oneerlijk. Ik vind het zo moeilijk dat je lichaam constant bezig is voor de voortplanting, elke cyclus weer, en het wil maar niet lukken.

Om nog even terug te komen op je berichtje van vanavond bij onze oude berichten:

ik woon in het midden van het land. Ik weet niet of hier wachtlijsten zijn. Ik hoop het niet.

We gaan volgende week een weekje naar Griekenland. Ik heb er echt vreselijk veel zin in. Ik heb al lang geen vakantie meer gehad (ik ben zo iemand die aan het begin van het jaar al door haar vrije dagen heen is, zodat ik aan het einde niets meer op kan nemen) en de feestdagen vallen allemaal zo raar. Ben vreselijk druk met mijn werk en maak vaak lange dagen. Dat valt zwaar op een gegeven moment. Ik moet wel vlak voor we weg gaan ongesteld worden, dus dat komt allemaal wat minder uit. Dus romantisch fantaseren over een in Griekenland verwekt babietje zit er niet in.

Ben nu dus in de fase tussen eisprong en ongi. Deze maand voor het eerst sinds lange tijd weer rekening gehouden met vruchtbare periode. Maar goed daar zal niets uit voort komen vrees ik. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Nou meid, ga nog even lekker aan de koekjes en andere lekker dingen en sterkte met de "zwanger zijn verhalen" van je collega. Volgende keer ben jij aan de beurt!

Liefs,
Anne

Ha Anne,

De koekjes zijn inderdaad nog opgegaan... Maar ik ga aan het eind van de werkdag nog even met wat vrienden hardlopen, dus dan maak ik daarmee wel weer goed.

Zou toch wel mooi zijn als het deze maand gewoon nog even zou lukken bij jullie. Voel je iets bijzonders of helemaal niet(s)? Houd me op de hoogte.

Griekenland lijkt me trouwens heerlijk. Ben daar nog nooit geweest en wil dat zeker nog wel een keer. Al  die zuiderse landen zijn  fantastisch in deze mei-maand. Het voorjaar is daar gewoon al echt zomers.

liefs,
Gonnie

Hallo!

Yep, vrouwelijke collega's kun je op dit moment het beste niet hebben. Ik heb op mijn werk er een heleboel rondlopen (grrrr) gelukkig gaan ze 1 voor 1 naar huis. en zie je ze voorlopig niet, maar voordat ze weg gaan lopen ze maar te pronken met hun dikke buiken (liefs stak ik ze een kleine beetje lek zodat ze niet zo konden opvallen!) jij mag best koekies eten ik eet altijd lekker een zak chips weg!!!.

knuf Sjanneke

Hallo!

Yep, vrouwelijke collega's kun je op dit moment het beste niet hebben. Ik heb op mijn werk er een heleboel rondlopen (grrrr) gelukkig gaan ze 1 voor 1 naar huis. en zie je ze voorlopig niet, maar voordat ze weg gaan lopen ze maar te pronken met hun dikke buiken (liefs stak ik ze een kleine beetje lek zodat ze niet zo konden opvallen!) jij mag best koekies eten ik eet altijd lekker een zak chips weg!!!.

knuf Sjanneke

Terug
Bovenaan