NEEEEEEE!!!! ben niet zwanger!

A

Anoniem

Guest
WHAAAA Word er gek van!!! Er is mij al zo'n beetje tien keer gevraagd of ik zwanger ben... en dan overdrijf ik niet!  wanneer ben je uitgerekend...? tweede op komst...? Werkelijk waar, waar ik ook kom...  in de Hema door de verkoopster, in de buurt van mijn ouders, ouders van de kinderen die ik lesgeef bazuinen het rond, de buurvrouw...Om gek van te worden! En dat terwijl ik zelf best tevreden ben over mijn figuur... tuurlijk heb ik een beetje een buikje, maar dat mag ook best na zo'n heftig jaar... jemig ik zou bijna eventjes testen voor de zekerheid....

Susan

Jee susan je zou bijna een bordje omhangen met niet zwanger!

Is t niet gewoon dat iemand dat rondverteld heeft? en als jij blij ben met je figuur is t toch goed en een buikje mag toch ook na een kindje te hebben gekregen!

wel rot voor je,niet onzeker van worden hoor,

groetjes ramona

Zo, da's wel frustrerend ja! Altijd leuk, zulke opmerkingen..NOT!
Hier zie ik mensen ook vaan stiekem gluren naar mijn buik, maar durven ze het ws niet te vragen. Als ik ze zie kijken, hou ik snel mijn buik in, wat er van in te houden is dan..
Sil

oh ja,lekker vervelend he, ik ken het, ik heb na mn eerste ook vaak die opmerking gekregen, zelf bij de bakker vroegen ze f dat ik niet alweer erg snel zwanger was  ja hallo,ik ben net een paar maanden terug bevallen "muts"maar laat ze maar lekker lullen en laat je idd niet onzeker maken!

groetjes susanne

Ha ha, het werd al aan mij gevraagd voordat ik zwanger was! (kan je nagaan...)Nou ben ik iemand die zich niet veel aan trekt van dat soort gedoe....maar nu ik eenmaal zwanger ben geweest opeens toch wel.  Beetje raar van mezelf...

Hier dus ook nog een buikje hoor, maar ik pas wel in maat 38/40. En die buik...daar heeft Daan in gezeten en ik ben er trots op! Mijn bewoners van het werk vragen het zich ook af hoor. Die hebben zelfs als een soort weddenschap over wanneer ik nou eindelijk eens ga vertellen dat ik zwanger ben.

Lang Leve Je Buik!

gr Anita

Terug
Bovenaan