NEEEEEEEEE..............

Meiden

Ik ben zo verdrietig. Alles voor niets geweest. Het ontdooien is niet goed gegaan, allebei de cryo's........ dit geloof je toch niet.
En de nazorg is zeer slecht, we zitten met allelij vragen en geen antwoord krijgen
Kreeg een afspraak op 20 september voor een nieuw schema en een echo. Ik ben zooooooooooo boos. Ze konden geeneens vertellen hoe nu verder met de medicijnen die ik nu slik voor het kunstmatige cyclus. Het komt er op neer dat ik het maar uit moet zoeken, ze weten het niet.
Ik heb net mijn eigen gyn gebeld, kan daar vrijdag terecht. We zijn zo verdrietig. Mannetje is thuis gebleven en trekt het even niet meer.
Oh meiden, wat een ellende, waarom gaat het niet......
Ik snap het niet meer

Lydia

Lieve Lydia,
Ja, dat gaan we doen ... SAMEN uithuilen !!!
Wat een KL*TEZOOI is het toch he... en zo onrechtvaardig allemaal.....
De tijd die voor ons maar wegtikt in razend tempo.... (dat maakt mij vooral zo angstig, zeker nu de volgende poging pas in 2008 !!!! zal gaan plaatsvinden...)
Maar allebei de cryo's niet goed... wat een vreselijk resultaat.. maar helemaal dat ze je gewoon geen goed antwoord op je vragen kunnen geven !
Juist een antwoord op die vragen helpen je bij je verwerking en acceptatie maar zo schiet het niet op.
En pas een afspraak op 20 september voor een nieuw schema  , ja dáár schiet je wat mee op. Je moet wel eerst dit helemaal afsluiten en verwerken en wel op de juiste manier wil je niet later weer een terugslag krijgen. Antwoorden !!!!

Hebben jullie nu nog eskimootjes over ? Tjonge, ik was al zo verdrietig maar ik ben verdrietig met je mee hoor
Heel veel sterkte, ook voor je mannetje want voor hem valt het ook allemaal niet mee (de mijne houdt zich nogal sterk maar dat is uitwendige schijn heb ik het idee...)

Liefs en veel troost voor jullie allebei
SunshineJo

Lieve Lydia,

Nee toch!!!!!!! Wat kl*te voor jullie!!! Ik vind het echt vreselijk voor jullie.

En dat de nazorg ook nog zo slecht is geregeld zit je nou net op te wachten. Fijn dat je wel vrijdag terecht kan maar dat hoort gewoon niet!!!! Ze hadden gewoon de tijd voor jullie moeten nemen!!!
Ik kan begrijpen dat je man thuis is gebleven, zoiets moet je niet alleen doen.

Liefs Ester

Ik kwam na lange tijd weer eens langs of ik nog namen zou herkennen. Helaas...jou naam ken ik nog. Wat enorm kl*ten!! Kan niet anders zeggen.
Zorg goed voor jezelf en elkaar.
Hoop dat je eigen gyn antwoorden voor je heeft, belachelijk dat je zo aan je lot over gelaten wordt! Soms snappen ze allemaal geloof ik echt niet dat er naast lichamelijke dingen ook nog psychische dingen meespelen en die even belangrijk zijn!
Heb zelf ook weer 3 dagen op de kraamafdeling gelegen na weer een operatie..

Dikke knuffel
Ineke

Lieve Lydia,

Wat een ontzettend vervelend nieuws zeg! Ik vind het ook erg slecht dat je niet opgevangen bent in het zh. Er wordt vaak vergeten wat de psychische kant is van al die vruchtbaarheidsbehandelingen. De teleurstelling van een mislukte poging is al een ding, maar de angsten, vervlogen hoop en het grote verdriet telt even zo hard...
Ik wilde je heel veel sterkte toewensen en hopelijk mag het voor jou dan toch eindelijk een keer gebeuren. Heel veel succes en ik zou er de 20e wel even wat van zeggen hoor!

Liefs,

Ginger

Oh Lydia wat een ellende. Ik vind het zo sneu voor jullie.
wil je even heel veel sterkte wensen en hopelijk krijg je alsnog snel antwoord op al je vragen want dat is toch wel een schande hoor dat ze jullie zo ermee laten zitten.

heel veel sterkte
liefs Niekje

lieve lydia,

wat moeten jullie een lange weg doorstaan!!

dat beangstigde  telefoontje hopen op goed nieuws..............
negatief! de grond wordt onder je voeten weg geslagen.
weer een mnd. vergooid,
weer medicatie geslikt voor niets.
weer opnieuw beginnen, elke x wordt het zwaarder.
ik begrijp je verdriet en grote teleurstelling.
daarnaast ook nog met een kluitje in het riet te worden gestuurd door het ziekenhuis.
schandalig en ondoordacht!!

lydia, neem de tijd met en voor  elkaar.
jullie verdriet is nu van belang.
sterkte meid.
knuffel, jana.

Hoi allemaal

We zijn nu een dag verder en hier gaat het wel weer. We gaan eerst naar het gesprek met onze eigen gyn komende vrijdag. Ik heb een brief geschreven en neem deze mee.
Voor de rest gaan we een paar maanden rust nemen. De teleurstellingen en het onbeschofte gedrag van het ziekenhuis in Rotterdam zijn we zat en we gaan nadenken hoe nu verder. Dat laten we afhangen van het gesprek met onze eigen gyn. Dit is de 2de slechte ervaring met dit ziekenhuis en dit willen we niet nog een keer meemaken. We gaan ook proberen alles een plaatsje te geven. Dus we gaan zelf in de wacht staan.
Ik laat jullie weten hoe het verder gaat.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan