NEEEEEEEEEE ohw heb ik weer!

A

Anoniem

Guest
Ik net naar de wc....een roze vlokje....dus ik ben bang dat m'n ongi eraan komt. Shit shit shit....balen zeg!!! Maar aan de andere kant wel weer precies op m'n 28ste dag. Kijk, das dan weer positief....regelmatig. (tot nu toe)

Maar wel balen...nou, laat het nu ff doorzetten...kan ik er weer tegenaan.

Dusssss 3e ronde.....

x
Dompy

Ik las alleen je topic.
Ik dacht:shit.
Net nog een pos. berichtje geschreven en nu dit.
Kop op, meid.

Ik blijf voor je duimen, oko de volgende keer.

Liefs, Monique

Hoi Dompy,

We lopen bijna gelijk op! Grappig, morgen is mijn NOD dag, we zitten (als ik dan ongesteld word) ook in de derde ronde. Ik twijfel heel erg of ik zwanger ben. Ik heb al een hele tijd last van het zuur en nu heb ik al dagen hele lage rugpijn. Ook verlies ik wat bruine afscheiding, een paar dagen. Maar ik las overal dat dat nog niet hoeft te zeggen dat je ongesteld wordt. Hmmm...ik heb nog een klein beetje hoop. Als ik het moet worden dan word ik het morgen want ik ben altijd heel regelmatig ongesteld geworden... Ik kan niet wachten!

Ik heb al 2x getest.. veel te vroeg natuurlijk en dus negatief! Als mijn NOD dag morgen zonder rode duivels voorbij gaat dan ga ik donderdag testen!

En anders ga ik, net als jij gewoon weer vol goede moed door naar de 3e ronde!

Jij heel veel succes,
Heitje

Heitje ik ga voor je duimen...jij hebt tenminste klachten. En die bruine afscheiding is volgens mij ook nog geen ongi. Dus wie weet. Ik ga van het weekend lekker feesten. Derde ronde nieuwe kansen...en laat nou net m'n vruchtbaarste dag in het paasweekend zijn....laaaaang klusweekend dus. hihi

Heeeeel veel succes....laat je het me nog ff weten. Ben errrrg nieuwsgierig.

x
Dompy

Hoi Dompy,

Nou dat is pas positief! Zou wil ik het horen... hopelijk ben ik morgen ook zo positief gestemd als ik morgen toch ongesteld blijk te zijn. Maar ik heb nog steeds goede hoop....

Ik dacht na twee zwangerschappen dat ik het 'zwanger zijn' wel zou herkennen maar nee dus... Ik weet gewoon niet meer wat ik moet voelen (of wat juist niet?!?).

Maar.. ik laat het je weten, kan niet wachten!

Heitje

Terug
Bovenaan