neeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

A

Anoniem

Guest
nee nee nee nee nee  nee nee niet weer die stomme RD`s, weer zo teleurgesteld en zo verdrietig, weer een maand langer wachten!!   door die stomme RD`s  zo gehoopd dat het nu na 14 maanden eindelijk raak zou zijn en we over 9 maanden pappa en mamma zouden zijn, het wachten op goed nieuws duurd zo lang, en iedereen om me heen is gewoon zwanger alsof het bij hun vanzelf gaat!! me vriend zegt steeds 'het komt wel' maar ik breek van binnen zoveel pijn doet het als ik weer ongi word, wil het liefste onder de dekens blijven en even niet meer gaan werken, even rust!!! ben zo boos en verdrietig!!
waarom lukt het bij ons nou niet??

groetjes danielle

Hoi Danielle,

Wat rot dat je weer ongesteld geworden bent. Echt balen. Zeker als jullie al zo lang bezig zijn.. Ik herken het gevoel wel, al zijn wij iets korter bezig. Ik werd gisteren ook ongesteld. Iedere keer vraag ik me af wat anderen goed doen en wij fout. Waarom lukt het ons niet. Anderen zijn bij wijze van spreken al zwanger als ze naast elkaar liggen. En ik hoor mensen zeggen: we hebben de tweede kort na de eerste gekregen, dat wilden we ook zo. Ja hallo, moet het wel nog lúkken! Maar dat is blijkbaar geen probleem voor heel veel mensen. Maar ja, het forum leert ons dat het toch ook heel vaak wat langer duurt . En iedere keer weer wachten wachten wachten: op je eisprong, op zwangerschapstekenen, op je NOD, en weer opnieuw. Bleh!

Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt. Ik had gisteren een enórme ^&*dag, maar nu heb ik me er maar weer bij neergelegd, hoewel het blijft knagen. Wie weet zijn we echt snel zwanger!

Liefs, Kim

hey,

ik hoop dat je je eigen niet meer zo kut voelt als je ziet hoeveel mensen ermee vechten. we zijn hier om elkaar te stuenen. dus bij deze wens ik je heel veel suc6 en op tot volgende maand.

groetjes nicole

Terug
Bovenaan