neeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

A

Anoniem

Guest
neeeeeeee niet weer die stomme RD`s ik ben nu in de 14de maand weer ongi geworden, is steeds zo`n teleurstelling, en geeft zoveel verdriet!!! dinsdag gaan we een afspraak maken met de dokter, hoop dat ie snel plek heeft!!! op naar de 15de maand, we hopen dat augustus een super maand word!! ik word hier zo depri van. lijkt wel alsof alles tegen zit!!! iedereen om me heen is zwanger behalve ik, zo frusterered, ik wil ook een dikke buik en een baby kamertje inrichten, maar dit lijkt een droom die nooit werkelijkheid word, waarom wij niet en iedereen om ons heen wel, lijkt bij hun zo allemaal vanzelf te gaan, zit in een enorme dip, had namelijk zo het gevoel dat het nu eindelijk raak zou zijn. ben heel de dag aan het huilen, kan er niet meer tegen!!!

Hoi Danielle,

snap helemaal hoe je je voelt! het is elke maand weer een tegenvaller als die RD's de hoek om komen.

Ik begrijp uit je verhaal dat je nog niet in de MMM zit en je binnenkort gaat beginnen.
Heel veel succes en hoop dat ze snel wat vinden waar ze "actie" op kunnen ondernemen.

Voor vragen kun je altijd hier terecht, er is altijd wel iemand die in hetzelfde deel van de MMM zit als jij.

zelf ben ik met ronde 20 bezig, inmiddels sinds feb in MMM en 3e ronde clomid achter de rug ivm geen eisprong. Ook HSG gehad die was goed. maandag weer voor samenlevingstest en dan verder zien.

Hou je taai en hou ons op de hoogte.

Liefs Sylvia

Terug
Bovenaan