Neefje heeft weer lelijk gedaan tegen Feline.....

A

Anoniem

Guest
Ja ja het was weer zover, neefje heeft Feline 2 keer geslagen, niet hard gelukkig, maar het mag niet....
Ik heb er zelf wat van gezegd en mijn man ook. (Hij heeft zelfs mijn man geslagen en zijn moeder had van de week een tand door de lip....)

Nu ging ik met hem en Feline een boekje lezen en heb hem dus echt betrokken bij ons (want hij speelt naar mijn idee wel heel vaak alleen) en dat ging heel goed.
Ze zeiden dat hij op de creche heel lief is, maar ja daar krijgt hij wel positieve aandacht en wordt er wel actief met hem gespeeld op zijn tijd.
Zijn ouders zijn heel veel met zichzelf bezig en daardoor gaat hij vervelend doen, krijgt hij ten minste aandacht.

Nu werd er gisteren een opmerking geplaatst over dat ik nog steeds potjes geef en Feline niet (soms wel) met de pot meeeet.
Tja denk ik dan... ik voed haar wel op en ze gaat vanzelf meer met de pot meeeten. Ik heb dan de neiging om te zeggen voed jij je kind eens op... maar ja dat doe je ook niet.

Vind het echt zonde van zo'n leuk ventje....

groetjes Mariska (een verdrietige tante)

Hoi Mariska,

Ja, af en toe moet je echt op je lippen bijten om er niet van alles uit te floepen...en wel zielig voor je neefje. Is het niet zo dat je neefje eerder altijd de "volle"aandacht van jullie kreeg en dat ie nu misschien een beetje jaloers is?
En over die potjes zou ik inderdaad niet te veel over in zitten. Ze gaan inderdaad vanzelf mee-eten met de pot.
Groetjes Lynn en Hidde 18-07-07

Hoi Lynn (sorry gisteren schreef ik Lyn.. )

Hij is ook zonder dat Feline er is strontvervelend. Het is echt omdat zijn ouders hem links laten liggen. Ook zei zijn vader gisteren toen hij dreinde en Feline naar hem lachte dat Feline hem uitlachte, dat is natuurlijk heel erg fout om te doen...
Hopelijk zien ze snel in dat je elke dag wel met je kind moet spelen, niet de hele dag hoor, want Feline speelt ook vaak genoeg alleen.

groetjes Mariska

ps mijn tong heb ik er meerdere keren bijna afgebeten

Terug
Bovenaan