neemt me lichaam me in de zeik?????

A

Anoniem

Guest
hoi dames

heb jullie raad even nodig,

ik heb  3 oktober me mirena laten verwijderen 4 oktober werd ik ongesteld en heb dik 3 dagen bloedverlies gehad gewoon zoals anders geen stolsols en dergelijke (dus ik denk geen nep ongi) 17 18 en 19 oktober had ik giga last van hormonen echt om gek van te worden. na die 3 dagen was het over. ruim een week geleden ben ik heel erg moe geworden zere tepels en drukkend gevoel op me borsten en af en toe een vage buik. daarbij soms dagen dat ik erg emo ben en niet veel kan hebben. en dan de vele dromen erbij. het zijn wel de kwalen van het zwanger zijn. vooral het moe zijn en me borsten zijn tekenen. Ik ken mijn eigen cycles niet dus ben uit gegaan van 28 dagen ik zit nu op dag 31 en de test is negatief. ik vraag me echt af hoe kan dit nou?? heb ik gewoon een lange cyclus? of neemt me lichaam me in de zeik?? wie herkent dit??

liefs lin  

Hoi Linda,

Ik had dat ook die symptonen deze keer (pijnlijke borsten, licht duizelig, moe, emo, last van mijn lenzen). Maar ik ben op dag 36 toch ongi geworden. En niet zo'n klein beetje ook. Ben het echt goed vloei ontzettend veel.
Het is nu zoals het was toen ik 13 jaar was en toen aan de pil ben gegaan omdat het zo erg was. Ik kan soms ook moeilijk lopen van de pijn. het wordt nu minder.

Maar het kan dus dat je lichaam je voor de gek houdt. Ik hoop voor jou van niet.
Zal ook voor je duimen.

Liefs An

he lin geloof dat we zo'n beetje in het zelfde schuitje zitten.
alleen heb ik geen verschijnselen. maar tja dat had ik ookniet tijdens mijn eerste zwangerschap.
ik wacht ook maar gedudig af. als ik het van de week niet ben ga ik nog een test doen en dan zien we het wel.

groetjes poohbeer

hoi linda

Ik ken het wel hoor watr je zegt , ik had vorige keer alle verschijnselen
en zelfs naar de dokter gegaan , en gezegd dat ik zeker te weten zwanger ben was toen 1,5 week overtijd was nog nooit voorgekomen
Na 2 weken waren die   rode duifels er toch voelde me een beetje lullig omdat ik zelf echt dacht zwanger te zijn
Wat je lichaam wel niet allemaal kan he

Gr en veel succes e

had ik ook toen vorige maand
ik heb 1sept me spiraal er uit gehaald en 21 sept ongi 2halve dag en 20 okt weer 2halve dag
en nu weer af wachten groetjes maaike

Hoi, volgens mij gyn. kan het wel 3/4 maand duren als je pech hebt voordat je cyclus weer in orde is.
Ik heb in augustus mijn mirena laten verwijderen. Eerste x dik 40 dagen, 2e x 30 dagen dus ben erg benieuwd wanneer het nu gaat komen (of niet)
Is dus allemaal heel normaal.
Ik had ook klachten die op een zw.schap leken maar bleek dus niet zo te zijn.
Het is ook net of ik mijn lichaam beter in de gaten heb dan bij mijn cyclus voor de mirena.

Groetjes Mamaloe

hoi dames

bedankt voor jullie reacties ik wacht het maar weer af zit nu op dag 32 en nog geen rd dus zolang er nog niks is is er nog hoop.

liefs lin

Dat is waar! Het vervelende is gewoon dat zwanger zijn kenmerken bijna hetzelfde zijn als ongi kenmerken. Je lichaam houdt je constant voor de gek. Ik heb nu twee rondes achter de rug en heb allebei de keren gedacht erbij te zijn, maar jammer. Hopelijk is het bij jou anders

groetjes mo

Terug
Bovenaan