Neerslachtig

<p>Hallo, </p><p>Inmiddels is de kleine al 10 maanden en ondanks de Corona hebben wij het leven weer opgepakt. Zo ben ik ook begonnen met een nieuwe baan sinds twee maanden. Helaas gaat dit niet zo goed. Ik onthoudt vrij weinig sinds de zwangerschap, waardoor ik steken laat vallen aan het werk. Ik schaam mij hier ook best voor. Al enige tijd voel ik mij niet meer mezelf. Het is niet express. Het lijkt wel of mijn brein mij in de steek laat. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Hebben meer mensen hier lat van (gehad)? </p>
 
Jazeker! Ik ben ook mijn oude zelf niet meer. Ik weet niet of je BV geeft (dan mag het niet) of hormonale anticonceptie gebruikt (geen idee over ineractie) maar misschien is teunisbloemolie iets voor je, om je hormonen wat meer in balans te krijgen
 
Ik heb er helaas ook last van. Ben echt een stuk minder scherp, heb minder overzicht en concentratie en ik vergeet dingen. Allemaal zaken die ik voorheen nooit had. Mijn dochter is nu ook 10 maanden, ik hoop dat het nog gaat verbeteren. Vermoedelijk komt het bij mij ook wel voor een groot deel door slaapgebrek. 
 
Mijn geheugen is ook echt niet meer wat het geweest is. De kleine is nu 10 maanden. Ik geef nog wel borstvoeding, dus dat zal misschien ook niet meehelpen met ontzwangeren? 
 
Terug
Bovenaan