Neg. getest, wanneer positief?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Nou ik kon het niet laten, vanmorgen (4weken na mk) getest, en...negatief.
Dus ik stel mijn volgende test uit tot volgende week.

Maar wat denken jullie, ik heb vandaag getest omdat het twee weken geleden is dat het cervixslijm ophield. Maar hoelang daarna komt de eisprong dan?????????????
Wanneer is het verstandig weer te testen. Ik weet het even niet meer.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Liefs,
Jasmijn

Hoi,
Je weet dus niet wanneer je nod is?
Zou dus denk ik een week wachten want testen zijn best prijzig..en je weet nooit wanneer je ongi wel/niet komt.
Wachten is moeilijk, maar zonder al te veel verschijnselen zou ik gewoon wachten ..
Ik heb ook net miskraam gehad, en laat het ook maar gebeuren..Wacht in princiepe gewoon wel   1e ongi af daarna..
Kan even duren ben ik bang.
Groet R

halloo..
misschien moet je t over paar dagen of een klein weekje weer proberen. en dat t dan wel uitslaat op een positest. ook ik heb vandaag getest na 4 dagen overtijd, en ook ik had een negatief test. ik w8 t ook nog maar af (tja dat is alleen maar wat we doen he) ik heb ook overal last van. van pijnlijke borsten tot steken in mn lies. maar nu mn test negatief was zie k t maar somber in. maar wie weet..... kan t nog altijd goed komen.. groetjes zina

Het cervixslijm ophield?? Hoe bedoel je dat als je vruchtbare periode is geweest heb je er geen last meer van???

Gewoon even afwachten trouwens want mijn eerste nod na mijn miskraam was 40 dagen

sterkte met wachten

hoi hoi
mag ik je aanraden om een sop predictor.nl te kijken bij zwanger worden
kan je invullen wanneer je voor het laats ongi bent geweest en dan wordt
alles voor je uitgerekend heel handig!!!!!

groetjes diana

Terug
Bovenaan