Neg. Test

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Heb net getest en is echt negatief:-(
Ik zit nu op dag 46 en nog niet ongi maar het is nu wel duidelijk, ik ben echt niet zwanger helaas:-(
Kan me nog steeds niet op de nod lijst zetten, ook erg frustrerend! Maar ga vanavond naar de dokter dus misschien heeft hij een verklaring!

Liefs Ram24

Vervelend zeg! Hopelijk heb je vanavond meer duidelijkheid.............. ik heb ook hele lange cyclussen gehad ech irri is dat!

Succes bij de dokter.

Pff mensen dat lijkt me ook niks zoeen lange cyclus, alleen er is nog wel hoop. Ookal test je negatief. Mijn schoonmoeder teste pas na 3maanden positief. Dus die was de 3 maanden al voorbij, ook weet ik wat hoeveel testen gedaan, maar nooit positief. Dus ja wil je geen valse hoop geven maar soms is het zo helaas. Hoop dat je een beetje de rust kan vinden en kan ontspannen ookal is het vreselijk frustrerend!

sterkte.

Hoi meis,

Erg vervelend he die onzekerheid. En vooral als je cyclus niet in orde is dit keer. Hoelang ben je bezig om zwanger te raken?

Succes

Lieve Ram,

Vervelend joh, die onzekerheid! Zou indd ook even beginnen over je lange cyclussen, misschien heeft hij/zij een antwoord.

Sterkte en succes! Liefs Lynn.

Hey meiden,

Bedankt voor jullie reactie!
Het is zeker frustrerend en word er wat onzeker van...
Zo heb ik roze afscheiding, heel klein beetje en bij de volgende wc bezoek niet meer.... Gister en vandaag ziet alles er normaal uit.
Gister avond had ik opeens wel enorme steek in mijn onderbuik... Vooral aan de linkerkant en trok door naar boven en naar mijn borsten... Toen dacht ik dit moet wel een ongi zijn...
Vandaag ook gevoelige onderbuik en last van mijn onderrug...
Ik hoop echt dat mijn arts iets weet maar zal vast moeten wachten....

@YbabY
Ik ben al iets meer dan een half jaar bezig met mijn vriend...eerste maanden cyclus van 28 dagen, laatste 2 à 3 maanden cyclus tussen 35 à 37 dagen en deze maand zit ik al op dag 46:-(

Afwachten maar weer:-(

Liefs Ram24

Hey Ram24
Ik weet wat het is meid, ik heb ook van die lange cyclussen gehad. Ik bleek geen goede eisprong te hebben waardoor je dus niet ongi wordt of maar heel weinig. Ik ga deze week met Clomid beginnen.

Gooi het eens op het woord, die lange cyclussen en dat ze steeds langer worden. Het kan goed zijn maar vaak ook niet. Mijn gyn zei dat als je cyclus langer dan 40 dagen is je eigenlijk onvruchtbaar bent, oftewel, dan is het zo moeilijk om zwanger te raken, doordat eisprongen dan niet goed zijn en het lang duurt dat je ongi wordt. Het ligt dan aan je eisprong he, als die niet goed is wordt je niet ongi. Het is niet het ongi worden dat zo belanrgrijk is en waar je naar kijkt maar daarvoor komt je eisprong.

Nou meid ik hoop dat je ondertussen een antwoord hebt!

Oei meid.... wat vervelend die cylussen... Mij lijkt 46 en meer ook wat te overdreven.

Hopelijk krijg je meer duidelijkheid bij je arts.
En idd, misschien eens een woord opgooien zoals mascha zegt!

Liefs

Terug
Bovenaan