nega test

Hoi meiden,

ik had woensdag geschreven dat ik in plaats van 'gewone' ongi alleen 's ochtends (uiteindelijk 5 ochtenden) een klein beetje bruin slijm verlies (geen rood bloed en echt heel weinig). Verder nix, en geen krampen. Zo'n 'ongi' heb ik nog nooit gehad. Vanochtend voor de zekerheid een test gedaan, maar negatief. Zijn er meer meiden die wel een zoiets gehad hebben, en dus blijkbaar toch ongi waren?? Hellup! Jammer dus, op naar ronde 6...
Veel liefs, Cath
 
hoi cath,
ik heb geen ervaring met zo'n gekke ongie maar het kan zijn dat er gewoon nog niet genoeg hormoon is voor een positieve test, is zou zeggen, wacht ff af en probeer nog eens een test of bel je ha. ik wil je niet blij maken met nix maar het kan een innestelingsbloeding geweest zijn.
ja, nu weet je nog nix. lastig he, sterkte ik hoop dat je niet door hoeft naar ronde 6.
 
Hallo, bij mij begint mij ongi ook altijd met een beetje bruin dan weer een dag niet en dat kan dan zo een week doorgaan totdat het doorzet.
Maar toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik het ook gehad alleen zetten het toen niet door.
Ja ook deze keer kan het weer alle kanten op gaan ik hoop voor jouw de goeie.

Je kan altijd nog een test doen over een ¨paar dagen.

Veel succes
Veel liefs
Brenda
 
Lies en Brenda, bedankt voor de reacties! Ik wacht nog ff af of het nog echt doorzet, anders volgdende week nog maar een testje.
Jullie ook veel succes!
Liefs, Cath
 
Terug
Bovenaan