Negatief getest 10dpo, toch nog hoop?

<p>10 mei positieve ovulatietest & 12 mei een slijmprop (sorry tmi). Vandaag 10 dpo negatief getest maar wel kramp in mn buik, anders dan wanneer ik ongesteld word, veel lichter en korter. In september gestopt met de pil en cyclussen van 36, 32, 35, 42, 47 en nu cyclusdag 42. Deze maand gewoon niet gelukt of zou er nog hoop zijn dat t een late innesteling is geweest, durf ook niet te zeggen wat m’n nod dag is.. </p>
 
Ik principe heb je 14 dagen na de ovulatie je menstruatie dus zou je nod op 24 mei zijn. Ik zou wachten of je ongesteld wordt en zo niet nog een keer testen
 
Je menstruatie is gemiddeld 14 dagen na je eisprong. Dus als je 10 mei een positieve test had, dan verwacht je 11-12 mei een eisprong dus 25-26 mei je menstruatie. Niet alle vrouwen hebben een luteale fase van 14 dagen, het varieert van 11 tot 18 en kan ook per cyclus verschillen. Of het deze ronde over is is lastig te zeggen, afwachten of je menstruatie komt of niet
 
Bedankt voor je reactie! Vind het zo lastig met die onregelmatige cyclus en of het nog van de pil komt of dat mijn cyclus gewoon zo is. Kan mezelf altijd heeeel erg gek maken dat er eventueel iets mis zou kunnen zijn met mezelf haha, We wachten gewoon nog even af! ????
 
Het is een positief teken dat je je een positieve ovulatietest hebt, dat betekent dat je in ieder geval een eisprong hebt gehad. In Nederland wordt ongeveer 80% binnen 1 jaar zwanger. Kans is dus groot dat jij daar gewoon bij hoort! Maar op het moment dat je bezig bent duurt elke maand te lang :)
 
Terug
Bovenaan