Negatief getest, geen menstruatie.

<p>Ik weet het allemaal echt niet meer.. ik ben een week over tijd en heb al zeker twee weken last van allerlei kwaaltjes, hoofdpijn, krampen, pijn in mijn lies, gevoellige borsten, rode aders, opgezette klieren van Montgomery ga zo maar door.</p><p>Vannochtend getest met de Kruidvat 2 voor 5 zwangerschaps test en het is gewoon harstikke negatief.. Zou dit dan toch het ontpillen zijn? Zit nu op dag 37 van mijn cyclus.. Iemand die zichzelf hier in herkend?</p><p>Groetjes</p>
 
Hi,
Helaas kan ik je geen advies geven maar ik begrijp je heel goed. Ik heb precies hetzelfde. Zeer onregelmatige cyclus en zit op dag 49. De laatste 3 cyclussen waren 39 - 41 - 41 dagen. Je wordt er zo onzeker van. Ik ga zelf zaterdag maar weer testen.
Succes en probeer net als ik hoop te houden.
 
Hoi, hier ook! 7 dagen overtijd bij een cyclus van 28 dagen, vanmorgen getest negatief. Ook al zeker 2 wkn de bekende klachten maar er komt niks. Assistente van de huisarts gebeld die zei dat het niet hoeft te betekenen dat ik niet zwanger ben, sommige testen pas na 2 of 3 wkn positief. Maar kan ook zijn dat ik een late eisprong heb gehad, dus....afwachten! Overigens was ik niet aan de pil en is mijn cyclus het afgelopen jaar 28/29 dagen geweest.
 
Wat goed dat je hebt gebeld en fijn dat je het deelt. Dat geeft me echt hoop. Die negatieve testen zijn zo teleurstellend. :( Dat wordt dan toch afwachten. Om de hoeveel dagen testen jullie? Hoop op goed nieuws voor ons allemaal!
 
Ik ga donderdag nog een keer testen. Ben er nu niet meer mee bezig dan vorige maanden dus lijkt me raar dat het daar aan zou liggen.
 
Terug
Bovenaan