negatief getest, toch overtijd

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Zoals de titel al zegt ben ik dus overtijd, heb getest, deze gaf als uitslag negatief.
Ik heb wel wat kwaaltjes wwarvan ik zeg van, zou kunnen. We zijn bezig voor de 2de. Mijn cyclus was juist weer wat regelmatiger geworden en dan dit weer.
Ik heb bij de eerste borstvoeding gegeven, na 4 maanden werd ik ongesteld, eerste 3 keer was erg rommelige, daarna werd me cyclus 30 dagen, afgelopen maand opeens 26 dagen, zit nu dus op dag 32.
Gebeurt weleens dat je zwanger bent, maar pas later een positieve test heb.
Bij mijn dochter was de test gelijk positief op NOD.
Heb getest met kuidvat.

hoi tammy

altijd spannend als je overtijd bent. het kan zijn dat je een late eisprong hebt gehad dus ook latere ongi of je moet dan nog even wachten voordat je positief test omdat er dan nog niet voldoende hormoon aanwezig is om een zwangerschap te registreren.
ik zelf heb een zeer regelmatige cyclus en ben wel eens 3 weken overtijd geweest zonder positieve test. volgens de arts ben ik even zwanger geweest. mijn lichaam zette daarom geen ongi op gang maar de vrucht is dan wel afgestoten dus het duurde even voordat mijn lichaam weer alles in werking zette.

veel succes kim

Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik ben meer dan een half jaar om de 28dgn geweest en nu ineen keer 32 dgn.
Ik hoop da thet voor jou anders is.

Succes.

Ik was ook meer dan een half jaar om de 27 dgn geweest en sinds 2 mnd ben ik het om de 40 dgn....

Hoop dat het voor jou anders is....er zit niets anders op dan afwachten..

Succes!

Hier ook zo'n plotselinge lange cyclus...was altijd netjes 28 dagen, en vorige maand ineens 33!! Toen heb ik er ook wat zwtesten doorheen gejaagd maar uiteindelijk toch ongesteld geworden. Het kan idd dat je een late ei hebt gehad en dus pas later positief test. Alles is mogelijk en dat is nou net het vervelende!!! Succes!! Ik moet nog even wachten, heb as zaterdag mijn NOD...

Terug
Bovenaan