negatief getest

A

Anoniem

Guest
Ik ben vandaag op dag 28 van mijn cyclus en nog geen ongi in zicht. heb wel mijn ei gevoeld, dat was op dag 16 of 17. Dus maar hopen dat ik te vroeg getest heb. Heb wel een paar kwaaltjes: Soms ineens misselijk en ik ruik de olijven in de koelkast ineens heel erg goed(bah!) , verder moet ik vaak plassen en ik droom heel erg s'nachts, dit had ik in mijn eerste zwangerschap ook heel erg. Ik heb al 2 dagen mijn temp. gemeten en die is ook hoger dan ik normaal heb. Ik hoop zo dat het raak is! Ik had een CB digitale test, weet iemand van jullie of die gevoelig zijn?

Ik weet niet of die test erg gevoelig is. Maar ik had deze ook gebruikt ( vroege test) en hij gaf toen negatief aan. Na een paar later weer testen en het was raak.( ben inmiddels 27wk) Dus misschien over een paar dagen nog eens testen.
Succes

ook ik had de clear bleu test, maar dan met de uitslg zwanger / niet zwanger. Deze gaf op mijn nod (laat in de avond) zwanger aan. Ik hoop zoooo voor je dat het raak is, en dat we je snel zien op het zwanger zijn forum!

liefs,

bij mijn vorige zwangerschap ook eerst te vroeg getest en daarna toch zwanger. (weet niet meer welke test)
zou zeggen wacht een paar dagen (als je het kan hihi en test dan nog eens)

Bedankt voor jullie reacties
als ik vandaag niet ongi word, ga ik morgenvroeg testen. Ik heb altijd 13 dagen na mijn ei mijn ongi dus ben benieuwd.

liefs

Terug
Bovenaan