negatief.....maar nog steeds het gevoel dat het wel raak kan zijn!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Mijn NOD is deze week (ik weet alleen niet precies wanneer). Mijn cyclussen lopen van 30 dagen tot 39 dagen. Vandaag is dag 36...m'n temp is nog steeds hoog en een weeëg gevoel onder in mijn buik, borsten een beetje gevoelig Ik ben de laatste week ook ontzettend moe (ik zat zelfs op mijn werk te knikkebollen). Vanmorgen kon ik niet meer wachten en heb een test gedaan (CB), helaas deze was (nog) negatief....  . Ik heb deze maand m'n temp weer bijgehouden. Alleen tijdens de door mij verwachte eisprong was m'n batterijtje leeg, dus pas weer 3 dagen later kon ik weer gaat tempen en ja hoor mijn temp was omhoog. Aangezien ik ergens gelezen had dat  je precies 14 dagen na de eisprong ongesteld zou moeten worden, is dat dag 36 tot dag 38, dus vandaag tot donderdag.  Dus nu hou ik maar in de gaten of mijn temp gaat zakken anders doe ik zaterdag nog maar een keer een test.

Ik wil het gewoon zo graag...ik heb al wel een zoontje van 20 maanden (dus weet dat het wel kan lukken), maar na mijn miskraam in februari na 8 wk zwangerschap, is mijn wens om ons gezin uit te breiden alleen maar groter geworden....

Bij mijn vorige zwangerschap (2004) was ik met 5 andere bekenden (waaronder 2 goede vriendinnen) zwanger, nu zijn er 4 van die meiden alweer zwanger ....EN IK WIL OOK (wel omdat ik het zelf wil hoor!!)

Groetjes van Rachelathomenl
gefeliciteerd voor de zwangeren en succes voor alle anderen!!!

Hoi,

Ik snap precies hoe je je voelt, mijn zoontje is nu 18 maanden en ik heb ook in februari een miskraam gehad, en ook nog steeds niet zwanger.
En veel vrouwen om mij heen wel.
Ook die bij mij op zwangerschapscursus zaten.

Hoop voor je dat je snel zwanger bent en dat alles dan ook goed gaat.

Groetjes,
Yana

Terug
Bovenaan