Negatief test

Hoi
Ik heb reeds 24 december ovulatie gehad , ale normaal moest dit toch zijn . Nu ben ik al 6 dagen overtijd. Ik heb 7-01 test gedaan die was negatief. 2 dagen later ook negatief. Deze morgen had ik ook ene gedaan die was ook negatief. Ik ben te einde raad . Ik heb lage buikpijn. ‘s morgens wat misselijk maar niet dat ik moet overgeven . Pijnlijk borsten heb ik ook . Bij wie is deze herkenbaar

Is normaal helaas. Je kan gerust een keer een afwijkende cyclus hebben. Er zit niets anders op dan af te wachten. Je hoeft hiervoor echt niet naar de huisarts.

Hoi
Ik heb reeds 24 december ovulatie gehad , ale normaal moest dit toch zijn . Nu ben ik al 6 dagen overtijd. Ik heb 7-01 test gedaan die was negatief. 2 dagen later ook negatief. Deze morgen had ik ook ene gedaan die was ook negatief. Ik ben te einde raad . Ik heb lage buikpijn. ‘s morgens wat misselijk maar niet dat ik moet overgeven . Pijnlijk borsten heb ik ook . Bij wie is deze herkenbaar

Ik was ook 1 week over tijd. 2x getest negatief! Op de dag dat het precies een week geleden was (dat ik ongesteld moest worden) dacht ik nog 1x testen, als het weer negatief is ga ik naar de ha. Ook ik had al wel dat ik geen koffie meer luste en ook misselijk werd van de koffie lucht. Maar eindelijk positief! Het 2de streepje was wel heel dun. Maar ik ging er gewoon van uit dat het goed was. Niet lang daarna kwamen er meerdere zwangerschaps kwalen, overgeven en moe.

Ik had het ook anders gedaan. Ik heb toen in een potje geplast en daarvoor over heen geplast. Dacht daarna ook misschien deed ik het helemaal niet goed of het lag aan de test zelf.

Ik weet niet hoe jij het doet. Misschien ook eens anders proberen, of checken of de test het wel doet. Of een andere zwangerschaptest proberen. Ik zelf had clear blue.

Succes en ik hoop echt voor je dat het straks positief is!

Hoi hoi ik heb een vraagje. Ik heb een onregelmatige cyclus. Soms 26 dagen, dan 28, 32,36 en laatst zelfs 43. Nu had ik opeens op dag 8 erg rekbaar eitwitachtig slijm. Betekent dit dat dit mijn vruchtbaarste dag was? Daarna had ik het niet meer. Nu zit ik op dag 15 met kleine zeuren steekjes in mijn buik en mijn borsten voelen soms wat raar en gevoelig.

Hoi hoi ik heb een vraagje. Ik heb een onregelmatige cyclus. Soms 26 dagen, dan 28, 32,36 en laatst zelfs 43. Nu had ik opeens op dag 8 erg rekbaar eitwitachtig slijm. Betekent dit dat dit mijn vruchtbaarste dag was? Daarna had ik het niet meer. Nu zit ik op dag 15 met kleine zeuren steekjes in mijn buik en mijn borsten voelen soms wat raar en gevoelig.

Ik zou even een zwangerschaps test doen. Ivm je "klachten". Verder kan ik je niet helpen.

Terug
Bovenaan