Negatief testen op nod

<p>Hallo,  Nou ik had goeie valse hoop. Vandaag is mijn nod en heb 2 early testen gedaan, 1 van de action en 1 van sensitest. Beiden negatief. Echt ontzettend balen. Voor 99% ga ik er wel vanuit dat ik echt niet zwanger ben maar is er mischien nog een ieniemienie kans dat ik toch zwanger ben ?  Zijn er meerdere die op nod negatief testte en paar dagen later positief. Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad.  Stom he… Je weet dat je niet zwanger bent maar toch zoek je naar een sprankeltje hoop.  Groetjes    </p>

herkenbaar! ik heb met me zelf afgesproken niet meer aan early testen te doen. ook omdat inderdaad het soms voor komt dat je eerst negatief test en daarna wel postief. ook blijf je een prankje hoop houden tot aan je NOD. ik merk dat ik daar heel onrustig van word....

Ja vreselijk.. Had al eerder getest, 4 dagen voor nod maar negatief. Vandaag niet ongesteld geworden dus had echt weer hoop na de afgelopen teleurstelling. Helaas loopt het vandaag weer uit op een teleurstelling. En omdat het ook nog eens early testen zijn, kan ik ook niet te vroeg getest hebben.

Ik heb bij mijn eerst kindje ook early testen gedaan. Ook van action en van predictor maar beide negatief. Na aantal weken nod toch ma es een test gedaan een gewone van action 2 knalstreepjes en van clearblue en die gaf dus 3+ aan. Die early testen vertrouw ik dus niet meer.  Geef liever een x iets meer geld uit dan dat iedere x een teleurstelling krijg die misschien niet eens klopt. Nu inmiddels nummer 2 op komst en die een week dus egt 7 dagen van te voren getest met clearblue en toen gaf die 1-2 weken aan. Scheelt zwz onzekerheid.  Zelfs de ovulatietest gaf een smiley aan. dus vroege testen blijven bij mij dus weg 

Ik ben toen met de early testen vanaf 7 dagen gaan testen iedere morgen dus dan zou die egt wel een x moeten aangeven dat ik toen wel zwanger was. Nu met mijn 2e kindje 7 dagen van te voren (tegen beter weten in eigelijk) van clearblue getest en die gaf toen 1-2 weken af. Dat was een wtf moment. Dus wat dat betreft is kwaliteit wel ietsje beter zeker als je net zoals ik zo akelig nieuwsgierig bent. Met de 1e dacht ik dat ik toch niet zwanger  omdat die early testen dat aangaven maar die 3 weken daarna toch ma een gewone test van action gedaan en die knalde eraf en toen clearblue gaf die dus 3+ aan. Dus early testen vindt ik egt flut. Misschien dat ze wel wat aangeven een dag of  dagen als je over tijd bent maar dat heb ik dus nooit getest. 

Oké.. Ik hou toch nog een klein beetje moed. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en ben eigenlijks nooit overtijd.. Mijn cyclus is echt al jaren heel regelmatig. Zelfs na de zwangerschappen werd ik 28 dagen later gewoon weer ongesteld. Maar afgelopen maand was ik opeens wel een x 1 dag eerder ongesteld. Ik heb ook niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Wel heb ik af gelopen week steken gehad links en rechts en 2 x een avond met erge buikpijn, geen menstruatie buikpijn. Maar mijn darmen zijn ook wat van slag dus mischien is dat ook wel de reden. Ik probeer nuchter te blijven en tegen mezelf te zeggen dat ik 1 deze dagen gewoon ongesteld ga worden en moet op houden met mezelf valse hoop te geven. Negatief is negatief. Maarja als ik dan weer sommige verhalen lees en de jouwne dan denk ik toch weer... Mischien toch. We zullen deze week  in spanning afwachten.

Ik zou als ik jou zo hoor een clearblue halen en alsnog testen. Die waarde moet inmiddels wel zo hoog zijn dat je nu overdag ook kan testen. Ik ben altijd op van de zenuwen als ik zou kunnen testen. Beetje obsessie misschien wel haha. Maar misschien heeft de leeftijd er ook mee te maken? Me schoonzus wordt ook altijd regelmatig ongesteld maar probeert nu ook al 3 jaar voor derde kindje. Daar is het al wel 8 jaar geleden de laatste maar die is nu 34 dus waarschijnlijk geen eitjes meer. 

Terug
Bovenaan