negatief testen toch positief?

A

Anoniem

Guest
Heey Meiden,

Even de ervaring van jullie als ervaringsdeskundigen nodig. Kan het zo zijn dat je 2 dagen na NOD neg. test maar toch zwanger bent? Zijn er hier meiden die negatief testen na hun NOD en toch zwanger waren? Ik heb namelijk een hele regelmatige cyclus van 28 dagen en nu ben ik 'al' 3 dagen 'overtijd'?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Liefs Miep!

Hoi twijfelmiep,
Ik denk dat als je negatief test dat je dan niet zwanger bent.
Je hoort wel eens van die vrouwen die dan toch wel zwanger zijn maar dat is bij hoge uitzondering.
Hoelang ben je al gestopt met de pil?
Het kunnen nl ook ontpillingsverschijnselen zijn.
Gr Lisette

Dank je wel Lisselot,

Ik ben nu een dik half jaar gestopt met de pil en heb altijd een hele regelmatige cyclus gehad! Ik ben blij met je antwoord dan kan ik iig de hoop laten varen!

Op naar ronde 6!

Geniet allemaal van jullie zs!

Liefs Miep

hallo
ik moest 2 januari 2006 ongesteld worden. had 6 januari getest was negatief. 10 januari weer getest toen pas positief.   8 dagen na dat ik ongested moest worden.
groetjes petra moeder van iris 22-09-2006

hé daar, was 5 dagen over tijd toen ik negatief teste,enorm teleurgesteld en hield een "raar"gevoel.4 dagen later weer getest en toen toch positief.Had voor ik aan de pil was altijd een erg onregelmatige cyclus maar ben wel binnen 2 maanden zwanger geraakt tegen m'n verwachting in.weet niet of die onregelmatigheid wat te maken heeft dat de test zo laat pas positief uitslaat.

Hoi,

mijn nichtje testte tot 3 weken na de verwachte menstruatie negatief! Pas na een bloedtest bleek dat ze echt zwanger was.
de 1 heeft sneleer veel hcg in haar bloed dan de ander, Al zijn het wel uitzonderingen

groeten Elke

Heey allemaal! Ik ben heel blij met jullie reacties! Geeft een mens toch weer hoop! Wat een onzekere tijd he dat zwanger worden...... Vreselijk! Haha gelukkig krijg je er als het goed is een hoop moois voor terug! Nou meiden bedankt voor jullie reacties en ik hou jullie op de hoogte!
Meer reacties natuurlijk ook nog van harte welkom!

Liefs Miep

Ik had zaterdag 10 februari ongesteld moeten worden. De dag erna hield ik het niet meer en sloop 's ochtends vroeg mijn bed uit om een stiekem een test te gaan doen. Negatief...
De woensdag die erop volgde had ik wat bloedverlies, maar mijn ongesteldheid zette niet echt door. Die zaterdag (een week na mijn NOD) zou ik gaan stappen (lees: drinken!) met een paar vriendinnen. Ik was er toch niet helemaal gerust op en deed voor alle zekerheid toch nog maar een test. En die was positief!
Je kunt dus best te vroeg testen terwijl je eigenlijk al ongesteld had moeten worden. Mijn tip: Gewoon over een week nog een keer testen als je nog niet ongesteld bent geweest. (Op www.babybrabbel.nl kun je testen relatief goedkoop inslaan. Er zit dan geen originele gebruiksaanwijzing bij, maar ze werken wel).
Succes!

Terug
Bovenaan